Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

سوپر گل یک استقلالی مانع از شکست رکورد آبی ها شد

دیدار حساس تیم های پرسپولیس و نساجی با حملات تیم میزبان آغاز شد و آن ها خیلی زود مزد حملات خود را هم گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 5 پاس عاشوری با کنترل زیبا از سوی روح الله باقری مواجه شد و او پس از کنترل توپ، شوتی استثنایی روانه دروازه کرد و موفق شد دروازه بوژیدار رادوشوویچ را باز کند.

با این گل شمار گل های پرسپولیس در فصل جاری به عدد 13 رسید که از این بین 10 گل در حضور بیرانوند و 3 گل هم در حضور بوژیدار رادوشوویچ ثبت شده است. همچنین این برای نخستین بار در فصل جاری بود که رادو دو بازی متوالی دروازه خود را باز شده دید؛ در دیدار قبلی روی یک ضربه پنالتی و این بار هم با شوتی تماشایی از سوی باقری.

باقری که با انگیزه بالا بازی را آغاز کرد، با این گل باعث شد تا رکورد استقلال برای بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر دست نخورده باقی بماند. سرخ ها امیدوار بودند که با دریافت کمتر از 13 گل در فصل جاری بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ شوند اما این گل دست آن ها را کوتاه نگه داشت.

با این حال شاگردان گل محمدی فرصت این را دارند که در سه بازی آینده و البته دقایق باقی مانده دیدار با نساجی گل نخورند و در کنار استقلال قرار گیرند.

انصاری فرد و رضاییان مقابل هم

در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه با بهره‌مندی از کریم انصاری‌فرد در فهرست خود، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل تیم قعرنشین الیسیله‌ای قرار می‌گیرد که رامین رضاییان را در اختیار دارد.

کریم انصاری‌فرد که پیش از تعطیلی بازی‌ها حضور تعویضی در ترکیب السیلیه داشت، اما در مسابقه اخیرشان ۹۰ دقیقه مقابل الوکره بازی کرده بود، امشب هم جزو ۱۱ بازیکن ابتدایی تیمش برابر السیلیه است.

رامین رضاییان نیز که فصل درخشانی به همراه السیلیه داشته و در دیدار هفته قبل نیز توانست هر دو گل برتری تیمش را به ثمر رساند، امشب نیز در ترکیب تیمش مقابل یاران انصاری‌فرد حضور دارد.

تیم السیلیه ۲۴ امتیازی و در رتبه ششم جدول لیگ ستارگان قطر است و الشحانیه با ۱۳ امتیاز برای فرار از منطقه سقوط و قعر جدول تلاش می‌کند.

پورعلی گنجی مقابل الریان بازی می کند

در نخستین مسابقه هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مرتضی پورعلی‌گنجی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸ امروز در استادیوم الجنوب به مصاف تیم رده دومی الریان خواهد رفت.

مرتضی پورعلی‌گنجی که در آخرین مسابقه پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازی‌ها در فهرست العربی حضور نداشت ولی با شروع مجدد لیگ ستارگان در دیدار اخیرشان مقابل الغرافه به میدان رفت، امروز هم در ترکیب تیمش برابر الریان قرار گرفته است.

یاران پورعلی‌گنجی در این فصل ۶ پیروزی، ۶ مساوی و ۶ شکست داشتند و با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر ایستاده‌اند که برتری در بازی امروز تغییری در رتبه آنها به وجود نمی‌آورد.

شایان مصلح بخشیده شد!

پیرو صدور دستور موقت مورخ ۹۹/۵/۹ مبنی بر معلق شدن فعالیت ورزشی شایان مصلح در مورخ ۹۹/۵/۱۱ جلسه کمیته اخلاق با موضوع بررسی تخلف نامبرده برگزار شد و ضمن بررسی اسناد و مدارک موجود در پرونده و تحقیق جامع از وی و مطابق اظهارات، نامبرده هیچ گونه صفحه شخصی رسمی در تویتر نداشته و همچنین باشگاه مذکور طی لایحه ای اظهارات وی را تایید نموده و بازیکن مذکور تصاویر منتسب به خود را در شبکه تویتر به شدت تکذیب کرده است.
کمیته اخلاق با توجه به تحقیقات به عمل آمده و جوابیه استعلام از مراجع مربوطه و محتویات پرونده تخلف منتسب به نامبرده را محرز ندانسته است.

زمان ادای دین کی روش به قلعه نویی

امیرقلعه نویی در شرایطی پای استنلی کی روش و توانایی های او ایستاد، که طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران، بازیکنی با کارنامه کی روش نمی توانست در لیگ برتر فوتبال ایران بازی کند؛ با این حال اما قلعه نویی و سعید آذری روی حرف خود که جذب این بازیکن بود، پافشاری کردند و به هر ترتیب در لیگ هفدهم نام او به فهرست ذوب آهن اضافه شد.
این بازیکن 195 سانتی متری برزیلی پس از اینکه رفته رفته در جمع سبزپوشان اصفهانی جا افتاد و در نیم فصل دوم برای ذوب آهن درخشید و 9 گل زد تا نائب قهرمانی مسابقات به شاگردان قلعه نویی برسد.
او با این عملکرد بخشی از پروژه بازسازی سپاهان توسط امیرقلعه نویی شد و توانست در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر درخشش قابل توجهی داشته باشد و با به ثمر رساندن 16 گل در کنار شیمبا بهترین گلزن مسابقات شد.
در لیگ نوزدهم اما وقفه های طولانی مدت ایجاد شده در مسابقات، سبب شده تا کی روش که همیشه دیرتر از سایر بازیکنان سپاهان به تمرینات اضافه می شود، نتواند شرایط خوبی داشته باشد و در فاصله 4 بازی مانده تا پایان مسابقات، موفق به ثبت بیش از 7 گل نشده و شرایط سپاهان هم چندان جالب توجه نیست.
دیدار برابر استقلال اما به احتمال فراوان این مهاجم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و این فرصت را دارد تا با گلزنی خود در روزی که امیرقلعه نویی به دلیل فشار ناشی از عدم کسب نتیجه طی هفته های اخیر، دچار حمله عصبی شده و همراه تیم حضور ندارد، موجبات پیروزی تیمش را فراهم کند؛ این فرصتی است که البته باید دید کی روش چطور از آن استفاده خواهد کرد.

سردار آزمون و انتقال بزرگی که منتفی شد

در ماه های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد تمایل باشگاه ناپولی به خرید سردار آزمون، مهاجم گلزن و ایرانی زنیت منتشر شده بود و حالا به نظر می رسد این اخبار حقیقت داشته است. البته در نهایت این باشگاه ایتالیایی چند روز قبل ویکتور اوسیمن از باشگاه لیل را به عنوان ششمین بازیکن گرانقیمت تاریخ سری آ جذب کرده و پرونده انتقال سردار به این تیم بسته شد.

دی لائورنتیس گفت: "ما به دنبال خرید لوکا یوویچ از رئال مادرید و سردار آزمون از زنیت بودیم، اما وقتی شانس خرید ویکتور اوسیمن فراهم شد دیگر به دنبال این بازیکن رفتیم و در نهایت توانستیم او را جذب کنیم."

این در شرایطی است که هنوز شایعاتی در مورد احتمال انتقال سردار آزمون به سری آ و باشگاه میلان وجود دارد و ممکن است ستاره ایرانی زنیت فصل بعد در یکی از معتبرترین لیگ های جهان بازی کند. سردار آزمون در این فصل در لیگ روسیه عملکرد درخشانی داشت و با کسب عنوان آقای گلی از عوامل مهم دو گانه این تیم و قهرمانی در لیگ و جام حذفی روسیه لقب گرفت.

سردار آزمون در سال های اخیر در مقابل تیم های بزرگ در لیگ قهرمانان از جمله بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید موفق به گلزنی شده و هواداران ایرانی امیدوارند این بازیکن با انتقال به لیگی بزرگ تر، فصل بعد شانس درخشش در بازی های مهم را داشته باشد.

تساوی بدون گل، آقای گلی شهریار در خطر!

ناکامی سه هفته‌ای پیکان در باز کردن دروازه رقبا باعث خوشحالی دیگر مدعیان آقای گلی در لیگ نوزدهم شده است.

شهریار مغانلو، مهاجم جوان پیکان که در این فصل توانسته بخش عمده گل‌های تیمش را به نام خود کند و اکنون نیز با 12 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد، با طلسم بزرگی مواجه شده و بعد از گلی که برابر ذوب آهن به ثمر رساند، نتوانسته آمار خود را طی چهار هفته اخیر افزایش دهد. او بعد از دیدار با ذوب آهن البته به دلیل محرومیت تیمش را همراهی نکرد و این ماهان رحمانی و نادر محمدی بودند که به عنوان گلزن مقابل گل گهر این تیم را به برتری رساند.

پیکان اما طی سه هفته اخیر مقابل سایپا، پارس جنوبی و تراکتور به تساوی بدون گل دست یافته تا پای شهریار مغانلو نیز برای گلزنی بسته شود. او اکنون سایه عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته را نزدیک‌تر از همیشه به جایگاه خود می‌بیند و از سوی دیگر هم مهدی ترابی، علیپور، مطهری و قایدی نیز امیدوارند از فرصت چهار هفته‌ای که در اختیار تیم‌های‌شان قرار دارد برای کم کردن این فاصله استفاده کنند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران روح الله باقری نساجی پرسپولیس انصاری فرد رضاییان مرتضی پور علی گنجی سپاهان شایان مصلح استقلال کی روش استنلی امیر قلعه نویی سردار آزمون زنیت پیکان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران روح الله باقری نساجی پرسپولیس انصاری فرد رضاییان مرتضی پور علی گنجی سپاهان شایان مصلح استقلال کی روش استنلی امیر قلعه نویی سردار آزمون زنیت پیکان لیگ ستارگان قطر فوتبال ایران سردار آزمون پورعلی گنجی انصاری فرد شایان مصلح قلعه نویی ذوب آهن کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی هفته سی و سوم سری A برای رم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این وجود تیمش در بازی خانگی مقابل بولونیا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

رم در این بازی نیمه اول را با شکست 2-0 به پایان رساند و آزمون بعد از تعویض در دقیقه 52 موفق شد در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در دقایق پایانی میزبان یک گل دیگر دریافت کرد تا امیدهای یاران آزمون برای فرار از شکست در این بازی، از بین برود.

سردار آزمون پس از این بازی به دازن گفت:"گاهی اوقات بازی ها ممکن است به این شکل پیش برود، مطمئناً می‌خواستیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم، اما در یک بازی هم امکان دارد که برنده شوید و یا اینکه شکست بخورید."

از آزمون سوال شد که وضعیت خوبی دارد و به نظر خودش چقدر می‌تواند به رم کمک کند؟ این مهاجم ایرانی پاسخ داد:"این وظیفه هر کسی است که تا حد امکان به تیم کمک کند، همه ما باید به تیم کمک کنیم."

دیگر خبرها

  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم