Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:03:56 GMT

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۱۳۳

ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار برابر استقلال مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 21:30 امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی، میهمان استقلال خواهد بود.

زردپوشان در این مسابقه با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی: بازی استقلال - سپاهان زیبا می‌شود

بیژن حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان بیانیه باشگاه سپاهان پس از محرومیت شایان مصلح قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان بیانیه باشگاه سپاهان پس از محرومیت شایان مصلح واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسانه یونانی: حاج‌صفی با آریس به توافق رسید + عکس ۲ حقوق ماهیانه ۴۰۰ میلیونی لوکا برای ۴ امتیاز از ۶ بازی!/ دندان مصنوعی برای گاندوی بی‌آزار ۳ نورشرق درباره شجاعیان آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت ۴ رسول‌پناه: پیشکسوتان کمک حال باشگاه باشند/ پیشنهاد کاهش دستمزد بشار رسن صحت ندارد ۵ باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو ریسک می‌کند؟ ۶ توافق اولیه منچستریونایتد با دورتموند برای جذب سانچو/ تلاش نافرجام چلسی برای جذب اوبامیانگ ۷ بیانیه باشگاه سپاهان پس از محرومیت شایان مصلح ۸ ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نساجی اعلام شد مهمترین اخبار ورزشی کرونا بیخ گلوی فوتبال ایران؛ وضعیت قرمز میزبانی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ راهکاری برای نجات تیم ملی و باشگاه‌ها اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل سپاهان حدادی‌فر:‌ هیچ چیز در این فصل برای ذوب‌آهن طبیعی نبود/ مسئولان باشگاه هیچ وقت از من کمک یا مشورت نخواستند لیگ برتر فوتبال| نساجی و پرسپولیس با تساوی به رختکن رفتند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال سپاهان اصفهان فوتبال استقلال سپاهان اصفهان برای دیدار مقابل شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند