Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@22:06:54 GMT

کویت ورود مسافر از ۳۱ کشور را ممنوع اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۴۱۰

کویت ورود مسافر از ۳۱ کشور را ممنوع اعلام کرد

به گزارش النشره، کویت از ممنوعیت ورود مسافر از ۳۱ کشور از جمله مصر، عراق، ایران، سوریه و لبنان به سبب کرونا به این کشور خبر داد.

در بیانیه‌ای که از سوی هواپیمایی کویت منتشر شده، آمده است: بنا به دستورات مقامات بهداشتی و با توجه به اوضاع و پیامد‌های شیوع کرونا در کشور‌هایی که خطرات بالایی دارند، پرواز‌های تجاری به کشور‌های هند، ایران، چین، برزیل، کلمبیا، ارمنستان، بنگلادش، فیلیپین، سوریه، اسپانیا، سنگاپور، بوسنی و هرزگوین، سری‌لانکا، نپال، عراق، مکزیک، اندونزی، شیلی، پاکستان، مصر، لبنا ن، هنگ کنگ، ایتالیا، مقدونیه شمالی، مولداوی، پاناما، پرو، صربستان، مونته‌نگرو، جمهوری دومینیکن و کوزوو، ممنوع اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که پیشتر دولت کویت اعلام کرده بود که به شهروندان و افراد مقیم در این کشور اجازه سفر به سایر کشور‌های جهان و ورود از آن‌ها را می‌دهد با این حال هفت کشور بنگلادش، فیلیپین، هند، سریلانکا، پاکستان، نپال و ایران از این مسئله مستثنی هستند و مسافران از این کشور‌ها اجازه ورود به خاک کویت را ندارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کویت مسافران شیوع ویروس کرونا لبنان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال کویت و بحرین از گروه D جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا با برد ۲ به ۱ کویتی‌ها همراه شد.   در دیگر دیدار این گروه تیم ملی ایران توانست افعانستان را با نتیحه سه به یک شکست دهد تا در پایان بازی‌های دور نخست این گروه در صدر جدول قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • خوشحالی جوانان نپال از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران