Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:16:38 GMT

۳۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۵۵۳

۳۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای اتوبان قزوین

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف زنجیره‌ای در محور اتوبان تهران به سمت قزوین خبر داد.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از تصادف زنجیره‌ای در محور اتوبان قزوین تهران بعد از پمپ بنزین وحدت خبر داد.

بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد-تهران +عکس

وی افزود: این حادثه در ۱۵ کیلومتری شهر قزوین رخ داده و بیش از ۵۰ دستگاه خودرو با هم برخورد کرده‌اند و نزدیک به دو کیلومتر محدوده تصادف است و ترافیک این حادثه ۲۰ کیلومتر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی افزود: حدود ۲۰ الی  ۳۰ نفر از سرنشینان خودروها دچار آسیب شده‌اند که توسط اورژانس در حال درمان هستند، بیمارستان‌های شهر قزوین نیز در حال آماده باش هستند.

وی افزود: نیروهای اورژانس تلاش می‌کنند مصدومان در محل حادثه درمان شوند و در صورت نیاز به بیمارستان منتقل شوند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به اینکه حادثه در شب رخ داده امکان پرواز بالگرد وجود ندارد و به مسافرین توصیه می‌شود از تردد در این مسیر خودداری کنند. مسافران در لاین مخالف نیز تردد نکنند به دلیل اینکه ممکن است نیروهای اورژانس نیاز داشته باشند در مسیر مخالف تردد کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین اخبار حوادث شهر قزوین تهران قزوین مشرق تصادف تصادف زنجیره ای تصادفات رانندگی زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت