Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی از مشارکت سه میلیارد و ۲۱ میلیون تومانی مردم استان مرکزی در روز عید سیعد قربان خبر داد.

«مجید مومنی» ضمن تبریک عید سعید قربان و تقدیر از مشارکت و  همدلی مردم خوب و ولایتمدار استان مرکزی با محرومین و نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال نیز در عید سعید قربان شاهد همدلی و همراهی هر چه بیشتر مردم استان با نیازمندان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم مومن و نوعدوست ایران اسلامی و همچنین استان مرکزی همواره در همه زمان ها یار و مددکار نیازمندان هستند، بیان کرد: این کمک ها و مشارکت های مردمی گره گشای نیاز نیازمندان است و در کوتاهترین زمان به دست آنان می رسد.

 

وی با بیان اینکه مردم استان مرکزی در روز عید سعید قربان سه میلیارد و ۲۱میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند، افزود: این کمک ها همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود این میزان کمک‌ها در روزهای آتی تا سه برابر افزایش یابد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: دام های زنده با نظارت سازمان دامپزشکی ذبح شده اند و تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی انجام شده توسط مددکاران و مراکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع می شود.

 

مومنی در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات مالی، معیشتی و بیکاری برای بسیاری از هم استانی ها و هموطنان اشاره کرد و گفت: مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی در این ایام در لبیک به ندای رهبر انقلاب پای کار آمدند و با تمام توان به یاری نیازمندان شتافتند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در امداد از روز عید قربان آغاز شده است، ادامه داد: امید است در این مرحله نیز شاهد همدلی و مشارکت هر چه بیشتر مردم با نیازمندان باشیم.

 

وی عید قربان را عید اطاعت و  بندگی و بازگشت انسان به مقام تقرب الهی دانست و بیان کرد: در این عید با عظمت باید همدل و همراه با سایر اقشار جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر باشیم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار کرد: کمک های مردمی گوشت‌های قربانی و نذورات مردمی در عید سعید قربان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدان محلات جمع آوری شده است.

 

مومنی در پایان اضافه کرد:: کمیته امداد همچنان آماده جمع آوری نذورات و کمک های مردمی است و خیرانی که تا کنون نذورات خود را پرداخت نکردند می توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ و یا با شماره گیری کد مهربانی# ۰۸۶*۸۸۷۷* واریز و به نیازمندان کمک کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید قربان استان مرکزی اراک عید سعید قربان استان مرکزی کمیته امداد مردم استان عید قربان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امیدی گفت: یکی از اقدامات اساسی در این هفته، ارزیابی کارگران نمونه است که از دهم مهر تا یکم آذر سال گذشته ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه امتنان ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۰۸ بازدید میدانی توسط کمیته ارزیابی صورت گرفته است. 
او عنوان کرد: در این هفته بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال جاری هشت واحد نمونه، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر، تجلیل می‌شوند، در سنوات گذشته کارگر نخبه ملی نداشتیم، اما امسال یک کارگر نخبه ملی و واحد نمونه ملی از استان مرکزی انتخاب شده است. 
مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه جمعیت شاغل استان مرکزی در حال افزیش و نرخ بیکاری نیز در حال کاهش است گفت: نرخ بیکاری استان از ۷.۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به هفت درصد در سال ۱۴۰۲ رسید.
امیدی افزود: طرح «یسنا» به طور آزمایشی برای ۸ استان در حال اجرا است، اما هنوز در استان مرکزی اجرا نشده است. 
او در خصوص طرح فجرانه با اشاره به اینکه این ماه آخرین مرحله این طرح اجرا می‌شود گفت: این طرح قطعا جایگزینی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه