Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات جزئیات جدیدی درخصوص دستگیری جمشید شارمهد ارائه کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در تشریح جزئیات دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهگ تروریستی تندر گفت:‌ این واقعه را باید به سربازان گمنام اما زمان تبریک گفت.

وی افزود:‌  این آدم مورد حمایت جدی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل بود و آنها بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی اسلامی ایران بتواند از پوشش اطلاعاتی‌شان عبور کند و با یک عملیات پیچیده در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات با بیان این مطلب که آمریکایی‌ها هنوز باور نکردند که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده است، اظهار داشت:‌ هنوز خیال می‌کنند که او در خارج از کشور است و این عکس‌ها مربوط به خارج از کشور است و انشاالله در آینده نزدیک به همه چیز واقع می‌شوند.

علوی اضافه کرد:‌ در بین جریان‌های سلطنت طلب که اغلب آنها با بیانیه و شعارها خودشان را اثبات می‌کنند جریان سلطنت‌طلب جمشید شارمهد تنها جریانی بود که بسیار خشن بود و به دنبال این بود که با عملیات تروریستی خودش را اثبات کند کما اینکه در حسینیه سیدالشهدای شیراز در برنامه رهپویان وصال آن جنایت ددمنشانه را مرتکب شدند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد‌: او به دنبال این بود که با عملیات گوناگون خودش را اثبات کند و حدوداً 27 اقدام تروریستی جمشید و مجموعه‌اش داشته است که با هوشمندی و اشراف سربازان گمنام امام زمان همه آنها خنثی شدند.

این خبر تکمیل می‌شود ...

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ گروهک تروریستی تندر را بیشتر بشناسید/ سرکرده تروریست‌های مستقر در آمریکا در دستان وزارت اطلاعات ۲ توضیح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره خانم مریم روحانی ۳ سند جدید درباره ماجرای هیئت علمی‌شدن دختر روحانی/ ابهامات تشدید شد ۴ واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک پایین درآمدی طبق طرح جدید مجلس ۵ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند ۶ تصویر «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تندر پس از بازداشت منتشر شد ۷ هشدار عضو کمیسیون اقتصادی:مردم با احتیاط وارد بورس شوند ۸ سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم مهمترین اخبار سیاسی تجربه‌اندوزی از فسادستیزی| کشورهای موفق چگونه فساد را مهار کردند؟/ این قسمت: سنگاپور برگی از تاریخ| اعتراف رئیس جمهور آمریکا در ۷۰ سال قبل/ هیچ تفاوتی بین جمهوری‌خواه و دموکرات نیست تصویر «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تندر پس از بازداشت منتشر شد سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمشید شارمهد وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین

 

به گزارش تابناک و به نقل از پایگاه خبری سازمان اطلاعات فراجا، ماموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قزوین، تعداد ۲ صفحه اینستاگرامی با محتوای ضد امنیتی را شناسایی کردند.

در توضیحات بعدی این پایگاه آمده که ضمن مسدود سازی و حذف محتوای مجرمانه با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز