Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی گفت: ساعت ١٨:۵۵ روز جاری(شنبه، ۱۱ مرداد) یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای به اورژانس کشور اطلاع داده شد که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل رسیدند.

وی با بیان این‌که محل حادثه در اتوبان کرج - قزوین، بعد از پمپ بنزین وحدت، نرسیده به دوراهی عوارضی یک و دو اتفاق افتاده بود، ادامه داد: تصادف زنجیره‌ای این خودروها بین ۲۰ تا ۳۰ مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه بیش‌از ۵٠ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که دو کیلومتر محدوده تصادف است و بیش‌از ۲۰ کیلومتر ترافیک این حادثه ادامه پیدا کرده است.

خالدی گفت: در این حادثه بین ٢٠ تا ٣٠ نفر دچار آسیب شدند که در حال انتقال به بیمارستان هستند و بیمارستان‌های قزوین، به‌خصوص اورژانس در حالت آماده‌باش هستند و متخصصان در بیمارستان‌ها مستقر شده‌اند. سعی ما بر این است که ابتدا مصدومان در محل درمان و پس از پایدارسازی به بیمارستان منتقل شوند.

وی با بیان این‌که اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس در صحنه قرار دارند و با توجه به شرایطی که به شب برخورد کرده‌ایم امکان پرواز بالگردها وجود ندارد، گفت: توصیه ما به مردمی که در مسیر کرج به قزوین هستند، پیش از قزوین توقف کنند و اصراری به رسیدن به این ترافیک نداشته باشند تا نیروها با آرامش بیشتری تردد کنند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم که شهروندان مسیرهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

کد خبر 536406 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم