Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:57:14 GMT

آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت در عید غدیر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۶۶۶۳

آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت در عید غدیر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حاجی موسایی سرپرست بورس اوراق بهادار قزوین گفت: سهامداران عدالت که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند تا عید غدیر می‌توانند ۳۰ درصد دیگر سهام شان را بفروشند، مرحله بعد یعنی در دهه فجر تمام سهام عدالت به طور کامل آزادسازی خواهد شد.

وی افزود: صد درصد از سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وارد بازار سرمایه خواهند شد که ۶۰ درصد آن در روز بعد از عید غدیر قابلیت معامله را پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بورس قزوین گفت: کسانی که قصد فروش این سهام را دارند ابتدا در سامانه سجام ثبت نام و و در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوند و سپس با ثبت نام در یکی از کارگزاری‌ها و مراجعه به آن‌ها یا بانک‌ها ۲۴ ساعت بعد سهام عدالت به فروش می‌رسد و ۴۸ ساعت بعد هم وجه سهام به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

حاج موسایی افزود: اشتباه در بارگذاری شماره شبا و تلفن همراه موجب طولانی‌تر شدن واریز وجه سهام عدالت می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد: این سهام ارزشمند را نفروشند و قطعا ارزش آن در آینده نزدیک بیش از این خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس قزوین اوراق بهادار خرید سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آن‌ها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا ۳۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و ۲۹۰۰ میلیارد باقی‌مانده هم در ۱۲ قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند