Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبرد تیم‌های لژیونرهای ایرانی لیگ ستارگان قطر برنده‌ای نداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شب نخست دیدارهای هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر تیم السیلیه که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب اصلی‌اش داشت برابر تیم الشحانیه قرار گرفت. این بازی در نهایت با تساوی 2- 2 پایان یافت.

در این مسابقه ابتدا رامین رضاییان با گلزنی از روی نقط پنالتی در دقیقه 21 الشحانیه را پیش انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه السیلیه توسط بالحاج و زریق در دقایق 37 و 40 دو گل زد. سرانجام در دقیقه 90 دی‌یونگ گل تساوی‌بخش الشحانیه را در دقیقه 3+90 به ثمر رساند.

در دیگر دیدار امشب تیم العربی در حضور 90 دقیقه‌ای مرتضی پورعلی‌گنجی برابر الریان به تساوی بدون گل رسید.

در جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر تیم‌های العربی و السیلیه با امتیاز مشابه 25 به ترتیب رتبه‌های  پنجم و ششم  را در اختیار دارند. الشحانیه 14 امتیازی هم قعرنشین است.

انصاری‌فرد در السیلیه ماندنی شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رامین رضاییان کریم انصاری‌فرد مرتضی پورعلی‌گنجی لیگ ستارگان قطر بیشتر بخوانید... برگزاری سوپرجام ترکیه در قطر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری سوپرجام ترکیه در قطر واژه های کاربردی مرتبط رامین رضاییان کریم انصاری‌فرد مرتضی پورعلی‌گنجی لیگ ستارگان قطر پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسانه یونانی: حاج‌صفی با آریس به توافق رسید + عکس ۲ احتمال معاوضه‌ای دیگر میان بارسلونا و یوونتوس/ این بار پای راکیتیچ در میان است ۳ ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نساجی اعلام شد ۴ توافق اولیه منچستریونایتد با دورتموند برای جذب سانچو/ تلاش نافرجام چلسی برای جذب اوبامیانگ ۵ رونالدو: این اینتر بود که به من خیانت کرد/ زمان دیکتاتوری یوونتوس در سری A به پایان رسیده است ۶ سعادتمند: می‌خواهیم کمترین خروجی بازیکن را داشته باشیم/ مطمئنم هواداران را شاد خواهیم کرد ۷ اعلام ترکیب نساجی برای تقابل با پرسپولیس ۸ ایموبیله برنده جایزه کفش طلای اروپا شد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: تیم برتر زمین بودیم و نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم/ با تمام قدرت به کارمان در لیگ ادامه می‌دهیم لیگ برتر فوتبال| نوار پیروزی‌های قهرمان را یک استقلالی پاره کرد/ پسرِ پرسپولیس سد راه شاگردان گل‌محمدی فکری: بازیکنانم فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی از گل‌مان دفاع کنند/ بازی روی چمن مصنوعی بیشتر به ضرر ماست تا تیم میهمان مظفری: دیدار نساجی - پرسپولیس یک صحنه مشکوک داشت که داور اشتباه کرد/ پنالتی روی علیپور درست نبود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رامین رضاییان کریم انصاری فرد مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان کریم انصاری فرد مرتضی پورعلی گنجی لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

کد خبر 6088730

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم