Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین رضاییان برای تیمش گلزنی کرد.

رامین رضاییان موفق شد برای الشحانیه گلزنی کند.

در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، دو تیم الشحانیه و السیلیه به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. رامین رضاییان در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی یکی از گل های الشحانیه را به ثمر رساند.

کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی السیلیه اما ناکام بود و در 90 دقیقه حضورش موفق به گلزنی برای تیمش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشحانیه با 14 امتیاز قعرنشین است و السیلیه نیز با 25 امتیاز ششم است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!