Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد غلامی، شنبه اعلام کرد: این حادثه با پاشیدن مواد قابل اشتعال توسط فردی بر روی ۲ زن و یک مرد در یکی از محلات بجنورد و سپس آتش زدن آنها رقم خورد که این ماجرا منجر به سوختگی شدید آنها شد.

وی با بیان اینکه عامل حادثه شناسایی و تلاش برای دستگیری وی آغاز شده است، افزود: حال ۲ تن از مجروحان این حادثه که دچار سوختگی ۱۰۰ و ۵۰ درصدی شده اند، وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزاع دسته‌جمعی در بجنورد

فرمانده انتظامی بجنورد همچنین با اشاره به وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های بجنورد، در شب گذشته اظهار داشت: در این درگیری سه نفربه وسیله ضربات چاقو به شدت مجروح شدند که عاملان اصلی وقوع این درگیری که با دیدن ماموران متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و تلاش برای دستگیری متهمان در دست انجام است.

کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی در بجنورد

سرهنگ غلامی همچنین از کشف ۲۰ فقره اموال سرقتی و دستگیری یک مالخر در شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: فردی که اقدام به خرید اموال مسروقه کرده بود، شناسایی و از محل اختفای وی تعدادی اقلام سرقتی از جمله لوله و شیرآلات، اتصالات، رادیاتور، انواع سیم های مسی و کابل تلفن و سیم برق، کلید بالابر، ظروف رویی، سماور و آبگرمکن مستعمل و نو و همچنین تعدادی کیسه حاوی سکه ۵۰۰ تومانی کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها بجنورد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی بجنورد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت : ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
وی افزود: طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در لنگرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت : از این افراد یک کیلو گرم حشیش ، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر موادمخدر کشف شد.
وی افزود : معتادان متجاهر و خرده فروشان  با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • دومین مرکز انتقال خون بجنورد افتتاح می‌شود