Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@02:01:08 GMT

تکلیف دوچرخه های خسارت دیده بیدود چه می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۰۷۱

تکلیف دوچرخه های خسارت دیده بیدود چه می شود؟

مدیر واحد توسعه سیستم های حمل و نقل پاک شهرداری تهران گفت: اگر خسارت به دوچرخه در حدی نباشد که به فرد یا دوچرخه آسیب زیادی وارد شود، پیگیری جدی از سوی شرکت بیدود صورت نمی گیرد اما این موارد به وجدان افراد بستگی دارد که آن را گزارش دهند یا خیر! - اخبار اجتماعی -

یعقوب آزاده دل در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره نحوه پیگیری خسارتهای وارد شده به دوچرخه های اشتراکی بیدود، اظهار کرد: اگر به دوچرخه خسارت وارد شود و راکب باعث آن باشد، باید خسارت را بپردازد ولی اگر با یک وسیله نقلیه دیگری مانند خودرو یا موتور سیکلت تصادف کند، راکب دوچرخه می تواند از بیمه طرف مقابل بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر راکب به کسی خسارت وارد کند یا خودش دچار صدمه شود می تواند از بیمه بیدود استفاده کند، ادامه داد: اگر خسارت در حدی نباشد که به فرد یا دوچرخه آسیب زیادی وارد شود، پیگیری جدی از سوی شرکت بیدود صورت نمی گیرد اما این موارد به وجدان افراد بستگی دارد که آن را به بیدود گزارش دهند یا خیر.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل ونقل پاک شهرداری تهران تصریح کرد: اگر آسیب وارد شده به دوچرخه فاحش و شامل مواردی مانند کج شدن لاستیک یا تنه دوچرخه باشد، در آخرین سفر مشخص می شود و می توان آن را پیگیری کرد زیرا در اپلیکیشن دوچرخه بیدود، این نکته به کاربران خاطرنشان شده که پیش از استفاده، ازسلامت دوچرخه مطمئن شوند.

وی افزود: اگر کاربر پیش از استفاده متوجه آسیب دوچرخه شود می تواند آن را به شرکت گزارش دهد که در این صورت امتیازی به وی تعلق می گیرد و دچرخه نیز بلافاصله از دسترس خارج می شود. وقتی یک دوچرخه بیدود در سطح شهر است اما در لوکیشن نمایش داده نمی شود به معنی این است که دوچرخه از دسترس خارج شده است. در این صورت نیز آخرین فرد استفاده شده مشخص می شود و بیدود میتواند نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

گزارش |چرا دوچرخه و دوچرخه سواری در تهران مهجور است؟!/ انجام 25 درصد سفرهای کاری "هلندیها" با دوچرخه!توافق نهایی با شهرداری‌ 4 منطقه تهران برای احداث مسیرهای دوچرخه«دوچرخه» وسیله ایمن برای تردد در روزهای کروناییاستفاده از "دوچرخه" چقدر در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است؟!افزایش 22 برابری سفارش اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها برای خرید دوچرخه در ایام کرونایی!/ افزایش 2 برابری استفاده از دوچرخه در تهران

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران شهر تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد ۲ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۳ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان ۴ دلایل "سردمزاجی جنسی" از منظر طب سنتی+ راهکار درمانی ۵ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست ۶ "نانو واکسن کرونا" وارد مرحله آزمایش انسانی می‌شود ۷ برخی "مادران شاغل" بارداری خودشان را در محل کار مخفی می‌کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید! ۸ تهران| عاملان انتشار عکسهای تجمع حامیان طالبان بازداشت شدند مهمترین اخبار اجتماعی برخی "مادران شاغل" بارداری خودشان را در محل کار مخفی می‌کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید! اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست آیت‌الله شب‌زنده‌دار: آینده اسلام و نظام به قضیه مهم "جمعیت" گره خورده است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم موسوی: رژیم آمریکا باید پاسخگوی حمایت از گروهک تروریستی تندر باشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با فعالیت سامانه بارشی در این استان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، گفت: بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات هستند.

 محمد کرمی عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در چابهار که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، بیان کرد: در برخی شهرستان‌های جنوبی این استان مانند ایرانشهر، سراوان، دلگان، بمپور، قصرقند و نیکشهر بارندگی‌هایی رخ داد و خسارت‌هایی به جاده‌ها و برخی زیرساخت‌ها وارد شد و حجم زیادی از آب به سمت دریا هدایت شده است.

وی افزود: به دلیل حجم بالای بارش‌ها برق تعدادی از روستا‌ها قطع شده و برخی منازل دچار آبگرفتگی شدند، همچنین اختلالاتی در ارتباطات به وجود آمد که بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای برطرف کردن معضلات فوق هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود تذکرات مبنی بر عدم تردد‌های غیر ضروری؛ اما روز گذشته شاهد گرفتار شدن سه دستگاه اتوبوس در سیلاب بودیم که با تلاش متولیان امر و عنایت الهی آسیبی متوجه فردی نشد و مسافران نجات یافتند.

وی اظهار کرد: با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان بیشترین آسیب به جاده‌ها وارد شد، همچنین با ورود آب به برخی منازل بخشی از وسایل زندگی مردم از بین رفته که باید کمک برای جایگزینی آنها انجام شود.

کرمی گفت: برق تعدادی از روستا‌ها به علت وزش شدید باد و باران قطع شده که باید هرچه سریعتر مشکل برطرف شود، پست کهیر نیز دچار مشکل شده که تلاش تیم‌ها برای رفع ایراد تداوم دارد.

وی تاکید کرد: تامین آب آشامیدنی مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی هست که باید به درستی انجام شود، در این زمینه یکی از اقدامات آبرسانی توزیع آب معدنی در نقاط درگیر سیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر