Web Analytics Made Easy - Statcounter

تانگی اندومبله، هافبک فرانسوی تاتنهام مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یک سال قبل بود که تانگی اندومبله به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاتنهام از لیون راهی این تیم شد، اما شرایط در اولیتن فصل حضور در تاتنهام خوب پیش نرفت و حالا اخباری در مورد احتمال جدایی تانگی اندومبله از این باشگاه و انتقال به بوندسلیگا یا لالیگا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندومبله که در روزهای حضور مائوریتسیو پوچتینو راهی تاتنهام شده بود، زیر نظر ژوزه مورینیو چندان موفق ظاهر نشد و حتی در یک مقطع سرمربی پرتغالی علنا از او انتقاد کرد. حالا توتومرکاتووب مدعی شد تانگی اندومبله مورد توجه بارسلونا و بایرن مونیخ قرار دارد.

تانگی اندومبله علاقمند است سال آینده در ترکیب ثابت تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو 2020 قرار داشته باشد و هر دو تیم به او تضمین حضور در ترکیب ثابت را داده اند. اتفاقی که ممکن است با توجه به عدم علاقه موریتیو به تانگی اندومبله برای او در تاتنهام رخ ندهد و به همین دلیل خود بازیکن بی میل به جدایی نیست. این در حالیست که شایعات فراوانی در مورد احتمال جدایی تیاگو از بایرن مونیخ و ایوان راکیتیچ از بارسلونا منشر شده و هر دو باشگاه به دنبال یافتن گزینه ای جانشین در خط میانی هستند و به همین دلیل نام تانگی اندومبله در لیست خریدشان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاتنهام فوتبال بارسلونا اندومبله بایرن مونیخ تانگی اندومبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه'"، خسوس کروز سرمربی تیم ملی والیبال کوبا که یکی از رقیبان تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک است لیست بازیکنان خود را برای لیگ ملت‌های والیبال معرفی کرد که در این لیست سیمون روبرتلندی کاپیتان این تیم نیز حضور دارد و به تیم ملی طبق قولش بازگشته است.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها
پاسورها: آندره گویده، کریستین توندیکه، خولیو گومز و لیوان تابودا

قطر پاسورها: خسوس هررا،الخاندرو گونزالز، کارلوس چارلز، میشاییل سانچز و خوزه رومرو

دریافت‌کننده‌ها: میگل آنخل لوپز، مارلون یانت هررا، ملگارخو، خوزه گوتیرز، برایان کامینو، خولیو کاردناس و یوسنیل مارتی

سرعتی‌زن‌ها: روبرتلندی سیمون، خاویر کونسپسیون، آلکسیس ویلسون، رومی آلونسو و ژوزه آلوارز

لیبروها: رومان گارسیا آلوارز و آلاین سالاس

تیم ملی در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف کوبا خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید