Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه روز ارتش را تبریک گفت و از تلاش های آن برای حفظ امنیت، استقرار و حاکمیت لبنان تشکر و قدردانی کرد.

وی از لبنانی ها خواست حامی و پشتیبان ارتش در برقراری امنیت و مقابله با هرگونه تجاوز صهونیستی، تهدید ها و فتنه انگیزی ها که با هدف ضربه زدن به لبنان و بر هم زدن آرامش آن انجام می گیرد، باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از سیاستمداران خواست یک شبکه امنیتی سیاسی به وجود آورند تا استقرار امنیتی و اجتماعی تحقق یابد و لبنان را از پیچیدگی های سیاسی بیشتر نجات دهد و برای نجات لبنان و رونق اقتصاد آن و بهبود اوضاع معیشتی با دولت همکاری کنند.

آیت الله قبلان تصریح کرد: حوادث دردناکی که لبنان در مقابله با تروریست های صهیونیستی و تکفیری با آن مواجه شد و از آن پیروزمندانه خارج شد، ثابت کرد که پیروزی ها با همبستگی ملت، ارتش و مقاومت تحقق یافته و وحدت ملّی را تحکیم بخشیده است. کشور ما امروز نیازمند تمسک بیشتر به این معادله است که حافظ حاکمیت ملّی و استقرار داخلی است و دشمن را از هرگونه تجاوز یا تهدید خارجی باز می دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

کد خبر 6088099

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است