Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:09:06 GMT

چرا جلوی دهان نورافکن را گرفتند؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۲۵۱

چرا جلوی دهان نورافکن را گرفتند؟ (عکس)

امید نورافکن کاپیتان تیم المپیک ایران شب جنجالی را در برابر تیم سابقش در ورزشگاه آزادی گذراند.

به گزارش "ورزش سه" از ابتدای بازی مشخص بود که بین وریا غفوری مدافع راست استقلال و امید نورافکن که متمایل به چپ بازی می‌کرد، درگیری شدیدی صورت خواهد گرفت؛ دو بازیکنی که احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی کنار هم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی متوجه نشد اولین جرقه درگیری میان این دو از کجا زده شد اما در دقایق رو به پایان نیمه اول درگیری این دو جدی شد و داور با کارت زرد آن‌ها را جریمه کرد.

 

 

 

 

 

 

این تصاویر مربوط به لحظه‌ای است که امید نورافکن مشغول به پاسخ دادن کنایه‌های وریا غفوری است و فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن استقلال مقابل دهن نورافکن را می‌گیرد تا کار از آنچه هست بدتر نشود؛ باید در پایان مسابقه یا فردا در انتظار صحبت‌های دو بازیکن باشیم و ببینیم چه اتفاقاتی در میان آن‌ها رخ داده است که چنین در مسابقه علیه یکدیگر خشم گرفته‌اند.

 

البته کادرفنی سپاهان در ابتدای نیمه دوم امید نورافکن را از زمین بیرون کشید تا اوضاع بدتر از این نشود.

 

 

 

 

 

فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان اهوازی از شهردار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یکی از وظایف شهرداری سامان دهی به دست فروشان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی و سد معبر است اما گویا در کوی کارمندان اهواز این نکته آنچنان که باید رعایت نمی شود به همین علت شهروند خبرنگاری با اعتراض به وجود دست فروشان در پیاده رو و معابر خواستار رسیدگی به این موضوع شده است

پیام شهروند خبرنگار ما را می خوانید:

سلام چندین سال در منطقه ۳ اهواز واقع در کوی فرهنگیان اهواز زندگی می کنیم متاسفانه به دلیل هجوم عده ای از افراد سودجو بلوار شهید سلیمانی حد فاصل کوی فرهنگیان تا انتها زرگان در محاصره این افراد قرار گرفت به طوری که هرروز شاهد ساخت و مقاوم سازی سازه موقت و دکه ها و اشغال بخشی از پیاده رو عرض اتوبان و زشت کردن وجهه منطقه۳ اهواز شده بارها به دلیل همین مشکلات به شهرداری منطقه مذاجعه کردیم ولی هیچ اقدامی برای نقل انتقال و پاکسازی این افراد انجام نشددر جواب به ما میگن نمیتونیم کاری انجام بدیم لطفا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و حل مشکلات منطقه۳ باشندالان هم هرروز این محله اشغال شده اوضاع بدتر و بدتر شده لطفا به درخواست مردم رسیدگی کنید زیبایی محله حق مردم پیاده رو مربوط به شخص خاصی نیست اینجا هرساخت سازی برروی پیاده روها راحت ساخته میشه 

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!