Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوش اقبال،گفت: رفع مشکلات و موانع اقتصادی در گرو نگاه عالمانه و کارشناسی و تلاش مسوولانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج،  حسین خوش اقبال امروز(11مرداد) در اولین جلسه هیات اندیشه ورز بسیج کارمندان استان که با محوریت همفکری در خصوص چگونگی رفع مشکلات تولید  در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رفع مشکلات و موانع اقتصادی کشور و استان در گرو داشتن نگاه عالمانه و کارشناسی و تلاش مسوولانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید نامگذاری شده باید همت همه مسوولان و فعالان اقتصادی تحقق کامل این شعار باشد.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان و راهگشا بودن نکات ارزشمند ایشان افزود: رهبر انقلاب با دقت و نکته بینی همه مشکلات، گرفتاری‌ها و موانع کشور را برشمردند و برای رفع آنها نکات بسیار اساسی را مطرح کردند.

خوش اقبال نیاز اساسی امروز کشور را افزایش تولید و ایجاد اشتغال برشمرد و تاکید کرد: همه وظیفه داریم با هر راهکاری به فعالان جبهه اقتصادی و تولید کنندگان کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن قدردانی از مقاومت و همراهی مردم در دوران تحریم یادآور شد: مردم ما همواره حامی نظام بوده‌اند و علیرغم همه گرفتاری ها یاریگر نظام و انقلاب هستند که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین در جلسه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، خانواده افزود: اگر امروز در حاشیه شهر خدمت رسانی نکنیم فردا مجبور می شویم در جای دیگری هزینه آن را بپردازیم. 

حسین خوش اقبال با تاکید بر لزوم تسریع خدمت رسانی  در مناطق حاشیه ای شهر سنندج  بویژه نایسر اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم، اگر امروز در این مناطق کار و خدمت نکنیم ممکن است ساکنین این محلات سرباز جای دیگری شوند و با معضلات اجتماعی دیگر مواجه شویم. 

وی در این جلسه که با دستور کار بررسی طرح توسعه محلی و توانمندسازی مناطق حاشیه شهر نایسر برگزار شد، از دستگاه های خدمات رسان خواست اقدامات خود را تسریع کنند. وی در این جلسه که با دستور کار بررسی طرح توسعه محلی و توانمندسازی مناطق حاشیه شهر نایسر برگزار شد، از دستگاه های خدمات رسان خواست اقدامات خود را تسریع کنند. 

گفتنی است،در این جلسه دفتر تسهیلگری نایسر گزارشی از وضعیت محله و برنامه توسعه و توانمند سازی آن، ارائه کرد و مقرر گردید با مشارکت سپاه بیت المقدس، استانداری و دستگاه های خدمات رسان، با توجه به اولویت بندی مشکلات و نیازها، اقداماتی در مناطق حاشیه شهر بویژه نایسر انجام شود.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: موانع اقتصادی رفع مشکلات مناطق حاشیه رفع مشکلات حاشیه شهر خوش اقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شاه حسینی با اشاره به وجود ۳۰۰ واحد راکد و نیمه تمام در استان یزد گفت: سال گذشته ۹۷ واحد فعال شده است و امسال نیز برنامه ریزی برای فعالیت این واحد‌ها با جدیت دنبال می‌شود.
وی اظهار داشت: واحد‌های تولیدی که به دلیل عدم نقدینگی، مسائل مدیریتی و صدور مجوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند، در دستور کار تیم اقتصادی استان هستند تا به چرخه فعالیت برگردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد اقتصادی مقاومتی در سال ۱۴۰۳ با تاکید بر شعار سال "سال جهش تولید با مشارکت مردم" تشکیل می‌شود تا موانع پیش روی واحد‌های تولیدی برداشته شود و شاهد رشد تولید در استان یزد باشیم.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • جدیت دولت برای احیای واحد‌های راکد استان یزد
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • تعطیلی پنج شنبه ها و کاهش ساعات کار در ایستگاه آخر
  • موانع مشارکت مردم در اقتصاد باید رفع شود/ واحد‌های تولیدی با مشکلات تأمین ارز و نقدینگی مواجه اند؛ بانک مرکزی برای این وضعیت تدبیری بیندیشد
  • موانع و مشکلات اجرایی پروژه راه آهن خراسان جنوبی بررسی می شود