Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، تمامی اماکن ورزشی سراسر کشور برای برگزاری کنکور سراسری در اختیار وزارت علوم و سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به دستور وزیر ورزش و جوانان تمامی اماکن ورزشی رو باز و سرپوشیده در اختیار وزارت علوم و سازمان سنجش قرا می‌گیرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی اماکن ورزشی کنکور سراسری برگزاری کنکور وزارت علوم وزیر ورزش و جوانان سازمان سنجش طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران موظف‌ به اجرای تمامی شئونات اسلامی در اماکن گردشگری فارس هستند

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس تأکید کرد: تمامی گردشگران و بازدیدکنندگان از اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی، طبیعی و گردشگری موظف‌ هستند تمامی شئونات اسلامی را در این اماکن رعایت کنند.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از بیانات اخیر آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه دراستان فارس و امام‌جمعه شیراز پیرامون ضرورت تکریم فرهنگ عفاف و حجاب و احترام به فرهنگ و سنت‌های اسلامی و شرع مقدس اسلام در اماکن تاریخی، فرهنگی، مذهبی و مساجد تاریخی استان توسط گردشگران حمایت و توجه به آن را واجب و ضروری برشمرد.

 وی گفت: متأسفانه برخی از گردشگران که بخش اندکی از جمعیت کثیر مسافران و گردشگران را تشکیل می‌دهند، بدون توجه به آداب و فرهنگ و سنن شرعی و اسلامی وارد اماکن تاریخی، فرهنگی، مذهبی و حتی مساجد تاریخی می‌شوند و فرهنگ جامعه میزبان را هتک حرمت وبی احترامی می‌کنند.

ثابت اقلیدی بیان کرد: ما دست‌اندرکاران و متولیان صنعت گردشگری فارس این‌گونه حرکات و اقدامات را که آیت‌الله دژکام با صراحت و به‌درستی بدان اشاره کردند را نادرست و مغایر با فرهنگ گردشگری می‌دانیم.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا ضمن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مکان‌های تحت پوشش با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی، استقرار و افزایش نیروهای مراقب متعهد و دغدغه مند به مسائل عفاف و حجاب، استقرار نیروهای خواهران آمر به معروف، ایجاد غرفه‌های عفاف و حجاب، تذکر از طریق بلندگوهای اماکن تاریخی و عدم ارائه خدمات به افراد هنجارشکن از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی وعدم رعایت قانون از سوی برخی گردشگران ممانعت کنیم و به لطف و خواست خداوند متعال و همراهی مسئولین استانی و به‌ویژه حمایت‌ها و همراهی‌های استاندار فارس و مجموعه همکاران ایشان در استانداری شاهد بهبود وضعیت در مکان‌های تحت پوشش می‌باشیم.

وی از تمام گردشگران و بازدیدکنندگانی که از اقصی نقاط میهن اسلامی به فارس سفر می‌کنند خواست تا احترام به فرهنگ جامعه میزبان را که از نخستین اصول منشور اخلاقی گردشگری است به‌ویژه در راستای حفظ کرامت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه‌خواری در ملأعام و نیز رعایت پوشش اسلامی و آداب و اصول اخلاقی ورود به مکان‌های تاریخی، ادبی، عرفانی و مذهبی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: بدون شک گردشگری در ایران اسلامی دارای فرهنگی است که گردشگران موظف به رعایت اصول آن می‌باشند و امید است با همکاری تمامی عوامل مؤثر شاهد حفظ حرمت اماکن مقدس مذهبی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردشگران موظف‌ به اجرای تمامی شئونات اسلامی در اماکن گردشگری فارس هستند
  • به‌روزرسانی اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • شرط حذف کنکور؛ حل چالش اشتغال است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ آغاز شد