Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:31:54 GMT

حساب تویئتر شایان مصلح را برگردانید !

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۶۱۵

حساب تویئتر شایان مصلح را برگردانید !

شایان مصلح بخشیده شد تا به کار سپاهان بیاید ولی بیشتر از تیم خودش، حضورش در زمین به سود استقلال شد !

به گزارش "ورزش سه"، پیش از اینکه سوت مهم‌ترین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر توسط بیژن حیدری در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به صدا دربیاید، یک جنگ دیگر در بیرون از مستطیل شروع شده بود؛ نبردی که نقطه عطف آن شایان مصلح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصلح به دلیل انتشار یک پست توئیتری جنجالی، با واکنش سریع کمیته اخلاق مواجه شد و محرومیت او به باشگاه سپاهان ابلاغ شد. پس از این بود که شایان مصلح انتشار این پست توئیتری را در صفحه اینستاگرام خود تکذیب کرد و سپس تلاش باشگاه سپاهان برای بخشش محرومیت این بازیکن آغاز شد.


عملکرد محمد طیبی در دو دیدار برابر پارس جنوبی جم و تراکتور سبب خشم کادر فنی سپاهان از این بازیکن شد و به همین دلیل هم بود که آنها پیگیر بازگرداندن مصلح به ترکیب اصلی تیمشان بودند؛ بازیکنی که مقابل نفت آبادان در کنار مهدی زاده عملکرد قابل قبولی ارائه داده بود.

 

 

 

پس مستندات باشگاه سپاهان به کمیته اخلاق رسید و برای آنها اثبات شد که مصلح ادمین آن صفحه توئیتری نبوده و یکی با نام او در این صفحه فعالیت داشته و سرانجام کمیته اخلاق چند ساعت مانده به آغاز بازی حساس برابر استقلال محرومیت این بازیکن را بخشید.


با بخشش محرومیت این بازیکن، فضای هواداران استقلال در فضای مجازی بار دیگر پر شده بود از بی عدالتی هایی که علیه این تیم صورت می گیرد، ولی اینبار ماجرا برای این تیم متفاوت بود و شایان انگار همان مهره ای بود که استقلالی‌ها به آن در بازی تعیین کننده فصل نیاز داشتند.

 

 

شایان که در کنار مهدی زاده زوج قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل داده بود، روی هر دو گل استقلال نقشی تعیین کننده داشت؛ گل اول بازی با بی احتیاطی او در کورس با دیاباته و خطای پنالتی او به ثمر رسید و روی گل دوم هم خودش کار را یکسره کرد تا روی ارسال نه چندان خوب دانشگر و برخورد توپ به بدنش، برای دومین مرتبه، دروازه پیام نیازمند مقابل تیم 10 نفره استقلال باز شود.

 

البته این تنها کارکرد امروز مصلح مقابل استقلال نبود و او روی گل دوم به بازگشت محمد دانشگر بازیکن جنجالی و پرحاشیه این روزهای آبی پوشان به ترکیب و پایان روزهای بلاتکلیفی او نیز کمک کرد تا یکی از رقیبان مستقیمان سپاهان در کسب سهمیه آسیایی به نوعی تقویت هم شده باشد.

 

 

 

شنبه یازدهم مردادماه 1399 یکی از آن روزهایی است که مصلح مرد همیشه خندان سپاهان همواره به تلخی از آن یاد خواهد کرد؛ شبی که قرار بود برای او و سپاهان با خاطراتی شیرین، ثبت کلین شیت برای نیازمند و احتمالا گلی که در ثانیه های آخر بازی ثبت کرد، به ذهن آورده شود ولی حقیقت این بازی برای مصلح تقدیم به یک پنالتی و زدن گل دوم استقلال بود ....
با اتفاقاتی که در بازی رقم خورد، حالا اگر مسئولان باشگاه سپاهان به عقب بازگردند، احتمالا دیگر نه مستنداتی برای تکذیب حساب توئیتری منتسب به شایان مصلح ارسال می کنند و نه بیانیه ای برای رفع محرومیت او صادر خواهند کرد !

فولادمبارکه سپاهان شایان مصلح

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان شایان مصلح باشگاه سپاهان شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • عکس| واکنش رضاییان به محرومیت مقابل پرسپولیس
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!