Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی ها موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شدند.

دو تیم آرسنال و چلسی در فینال رقابت های جام حذفی انگلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود توپچی ها به پایان رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسنال با پیروزی مقابل چلسی و قهرمانی در جام حذفی انگلیس، موفق شد تا به صورت مستقیم به دور گروهی رقابت های لیگ اروپا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی با به پایان رساندن فصل در جایگاه پنجم، در کنار آرسنال موفق شد تا کسب سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. تاتنهام با قرارگیری در رتبه ششم و با توجه به قهرمانی آرسنال در جام حذفی، باید در دو مسابقه در مرحله پلی آف لیگ اروپا به پیروزی برسد تا سهمیه این رقابت ها را کسب کند. وولورهمپتون با قرار گیری در جایگاه هفتم و قهرمانی آرسنال در جام حذفی، سهمیه لیگ اروپا را در فصل آینده از دست داد و در صورت قهرمانی در این رقابت ها و در فصل جاری، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

احتمال حضور 8 تیم از انگلستان در رقابت های اروپایی فصل آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهمیه لیگ اروپا جام حذفی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند زورکی آقای توخل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه‌شب با عملکردی فوق‌العاده توانست با نتیجه ۵-۱ بر یونیون برلین غلبه کند. آنها سه روز پیش هم در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

توماس توخل در مصاحبه پس از بازی با اسکای اسپورت نتیجه امروز را «پایانی عالی بر هفته‌ای عالی» دانست و از عملکرد تیمش در این مسابقه و بازی چهارشنبه‌شب برابر آرسنال اعلام رضایت کرد.

این مربی آلمانی، به‌عنوان کسی که تیمش را به جمع ۴ تیم برتر اروپا رسانده، مسلما از رفتاری که در باشگاه بایرن مونیخ با او شده راضی نیست. او امیدوار است که با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید، برای سومین بار در فینال چمپیونزلیگ حاضر شود و مانند دوران حضورش در چلسی جام لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، شاید بایرنی‌‌ها در انتهای فصل از اینکه او را از دست می‌دهند پشیمان شوند. تصاویری که در فضای مجازی وایرال شده، مربوط به لبخند زورکی توخل است که نشان می‌دهد علیرغم نمایش‌های خوب تیمش در بازی‌های اخیر، از شرایطش در باشگاه راضی نیست.

او در مصاحبه پیش از بازی هم در پاسخ به سوالی در مورد احتمال ماندنش در بایرن مونیخ گفته بود:«من و باشگاه برای جدایی در پایان فصل به توافق رسیده‌ایم. این موضوع اعلام شده و پابرجاست.»

دیگر خبرها

  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • علی‌ آقامیرزایی جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده