Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهارداشت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت متبوع مهلت ثبت نام واحد‌های آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت نموده اند تا ۱۵ مرداد ماه امسال تمدید شده و این بنگاه‌ها با مراجعه به سامانه کارا می‌توانند از این تسهیلات بهره گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کسب و کار‌های آسیب دیده دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید برای جذب حداکثری سهم لرستان از تسهیلات حمایتی کرونا، همکاری و تلاش کنند بنابراین باید موانع پیش روی صاحبان مشاغل در دریافت تسهیلات بروکراسی پیچیده اداری در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل را برای این واحد‌های خسارت دیده تسهیل کرد.

آشتاب افزود: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان تاکنون مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در قالب یک هزار و ۵۵۳ پرونده با اشتغال یک هزار و ۹۲۷ نفر وام جبران بخشی از خسارات‌های کرونا پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی خسارت کرونا تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند، نیز در این بازه زمانی امکان پذیر خواهد بود.   پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی