Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:19:57 GMT

مجری پشت صحنه عصر جدید کیست+بیوگرافی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۷۷۸۵

مجری پشت صحنه عصر جدید کیست+بیوگرافی

ایمان قیاسی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۲ در تهران، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند

اخبار چهره ها- مجری عصر جدید بصورت حرفه ای فعالیت خود را بعد از گرفتن دیپلم بعنوان نوازنده پرکاشن شروع کرد او بعنوان نوازنده اولین بار در کنسرت عباس بهادری روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان قیاسی در سال ۱۳۶۲ وقتی ۲۰ ساله بود بعنوان نوازنده با امیر شروع به همکاری کرد و بعد از مدتی خودش بعنوان خواننده مستقل تصمیم به انتشار آهنگ گرفت.

بیشتر بخوانید:

زمان جدید پخش عصر جدید 2 / اجراهای منتخب در فصل دوم عصر جدید

در سال ۸۳ وقتی ۲۱ ساله بود شروع به تولید اولین آلبوم خود بنام شام آخر کرد که این آلبوم بعد از دو سال و گرفتن مجوز در نهایت سال ۸۵ به بازار عرضه شد

مجری پشت صحنه عصر جدید که در سال ۹۰ قرار بود آلبوم دوم خود بنام حساسیت را منتشر کند بعلت وجود اختلاف با تهیه کننده با دو سال تاخیر منتشر کرد او در این مدت اغلب قطعات این آلبوم را عرضه کرده بود

وی سپس ترجیح داد بیشتر روی تک آهنگ کار کند

دوستی عمیق بین قیاسی و احسان علیخانی باعث شد با سفارش مجری معروف پایش به عرصه اجرا باز شود و اولین بار در سال ۹۱ با اجرای برنامه سایه روشن وارد مجری گری شود

در سال ۹۳ حضورش در صندلی مهمان برنامه ماه عسل با وجود انتقادات گسترده نشان داد دوستی او با علیخانی به شدت مستحکم است

بعد از این برنامه رسما به گروه هنری علیخانی پیوست و حالا بعنوان مجری پشت صحنه برنامه عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی حضور دارد !

ایمان قیاسی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

وی که تجربه تیتراژ خوانی برنامه ماه عسل را هم دارد بعد از ممنوع الکاری آرش ظلی پور حالا به زوج هنری احسان علیخانی  تبدیل شده است و در بیشتر کارهای اجرایی در کنار او حضور دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عصر جدید ایمان قیاسی مجری مجری عصر جدید ایمان قیاسی مجری عصر جدید عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • ببینید | ردپای آبی
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • (ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد