Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا علی‌اکبری مدیرکل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان با تصمیم رئیس این سازمان رفتنی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در ادامه تغییر مدیران این سازمان در حوزه مدیران استانی و ستادی، رئیس دفتر اقدامات تأمینی و تربیتی این سازمان را نیز تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که حمیدرضا علی اکبری مدیرکل فعلی این دفتر یکی از مدیران قدیمی و باسابقه سازمان زندان ها بود، از صبح فردا با این پست خداحافظی می کند و جای خود را به آقای رئیسیان زاده می دهد.

با توجه به رویه جدید که احتمالا جزو شیوه مدیریتی حاج محمدی، احتمالا رئیسیان زاده فعلا با عنوان سرپرست، در این پست مشغول به کار خواهد شد.

پیش از این، مدیران کل استان هایی مانند مرکزی، قم، خراسان رضوی و همچنین برخی مدیران ستادی سازمان زندان ها از جمله، اداره کل توسعه منابع و پشتیبانی، معاونت سلامت، اصلاح و تربیت، دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و معاونت قضایی، با عنوان سرپرست مشغول به فعالیت در جایگاه جدید خود شده اند.

مشعل؛ سامانه گزارش‌های مردمی و نظرات نخبگان درباره عملکرد سازمان زندان‌هاتغییرات در قوه‌قضائیه؛ جهانگیر از سازمان‌ زندان‌ها رفتسوابق حاج‌محمدی رئیس جدید سازمان زندان‌ها+عکس"نرگس محمدی" سرانجام به گفت‌وگو با فرزندش رضایت دادواکاوی یک سناریوپردازی؛ چرا "نرگس محمدی" با دختر و پسرش صحبت نمی‌کند؟فیلم/آیا ترامپ مخالف اعدام است؟


انتهای پیام/

 

R1014142/P/S2,20/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۲ دلایل "سردمزاجی جنسی" از منظر طب سنتی+ راهکار درمانی ۳ جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد ۴ جزئیات متناسب‌سازی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی/ افزایش تا ۷ میلیون تومان ۵ اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست ۶ آیت‌الله رئیسی: تسریع در پرداخت "وام ازدواج جوانان" توسط بانک‌ها ضروری است ۷ "نانو واکسن کرونا" وارد مرحله آزمایش انسانی می‌شود ۸ تهران| عاملان انتشار عکسهای تجمع حامیان طالبان بازداشت شدند مهمترین اخبار اجتماعی برخی "مادران شاغل" بارداری خودشان را در محل کار مخفی می‌کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید! اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره ضربه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا: سرکرده «تندر» در اختیار ماست آیت‌الله شب‌زنده‌دار: آینده اسلام و نظام به قضیه مهم "جمعیت" گره خورده است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • پیش بینی برداشت بیش از ۷۰۰ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما