Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:52:09 GMT

مبارزه دیدنی دو مار موش خوار بر سر قلمرو!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۳۴۳

مبارزه دیدنی دو مار موش خوار بر سر قلمرو!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای قلمرو هستند. اگر حیوانی وارد قلمرو حیوان دیگری شود حتی اگر حیوانی همجنس باشد بدون شک مورد تعقیب و مواخذه قرار می‌گیرد. مانند مبارزه دو مار موش خوار بر سر قلمرو که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو این دو مار موش خوار بزرگ در حالی که در یک منطقه پر آب و علف و نزدیک به رودخانه در جدال با هم هستند دیده می‌شوند. اگرچه اندازه این دو مار مشخص نشده، اما بنا به گزارش سایتی که این ویدئو و خبر را منتشر کرده هر دو مار موش خوار غول پیکر بودند.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک حمله سگ‌های ولگرد به زن جوان

«سوسانتا ناندا»، مامور جنگلبانی هندوستانی که معمولا ویدئو‌هایی جذاب از دنیای حیوانات را در توئیتر خود منتشر می‌کند این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد. او در توضیح کوتاهی در شرح این ویدئو نوشت: «مبارزه این دو مار برای تعیین قلمرو.» این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو از زمان انتشار بیش از ۲۶۰۰ بیننده داشته است.

گفتنی است؛ ویدئوی مبارزه این دو مار در حالی مورد توجه کاربران قرار گرفت که بنا به گزارش National Geographic چنین رفتاری از سوی مار‌های نر تا هنگامی ادامه پیدا می‌کند که یکی از آن‌ها روی زمین سقوط کند که در اصطلاح به آن  Plaiting Combat گفته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات دنیای حیوانات حیوانات وحشی مبارزه حیوانات دو مار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران

یک افغان به نام جاوید که مدعی است متولد ایران است، ویدیویی از جمعیت عظیم افغانی‌ها را در اینستاگرام منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. 

او به زمان و مکان ثبت این ویدیو اشاره نکرده است. او یک ویدیوی دیگر از نصب پرچم افغانستان در نقطه‌ای از تهران نیز منتشر و برای افغانستان ابراز دلتنگی کرده است. این ویدیو‌ها را می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # ایران ، اتباع افغان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد