Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

جلسه قرارگاه جهش تولید عصر امروز با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی عضو ستاد برگزار شد که در آن، مقرر شد به منظور تنظیم بازار لاستیک  و تامین نیاز بازار، گمرک جمهوری اسلامی ایران به فوریت نسبت به ترخیص موجودی لاستیک گمرکات اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- همچنین در این جلسه مقرر شد تا ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید لاستیک تامین شده و در عین حال برنامه ریزی ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی به منظور تولید لاستیک سنگین صورت گیرد.

بر این اساس وزارت صمت با اعلام فراخوانی به تولیدکنندگان لاستیک سنگین در این جلسه، اعلام کرد که آن دسته از سرمایه گذارانی که متقاضی تولید لاستیک سنگین در کشور هستند، علاوه بر دریافت زمین رایگان در شهرک‌های صنعتی، از تسهیلات ریالی تبصره ۱۸ برخوردار شده و منابع ارزی مورد نیاز آن‌ها نیز تامین خواهد شد.

همچنین در قرارگاه جهش تولید مصوب شد تا تولیدکنندگان فعلی تایر سنگین با اجرای طرح‌های توسعه‌ای خود، در اولویت حمایت‌های ریالی و ارزی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای قرار گیرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازار لاستیک تولید لاستیک لاستیک سنگین ارز سرمایه گذاران وزارت صمت بازار لاستیک تولید لاستیک لاستیک سنگین لاستیک سنگین تولید لاستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین گروسی پس از بازدید از شهرک صنعتی ماکو در جلسه ای با حضور جمعی از تولیدکنندگان این شهرک با تاکید بر برگزاری جلسات و دیدارهای مستمر مسئولین و فعالان اقتصادی گفت:‌ ثمره جلسات و تصمیمات این جلسات، در بازدید بعدی گزارش داده شود چرا هدف از این بازدیدها رفع مشکل تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه با اتمام عملیات محصورسازی منطقه و استقرار گمرک در ورودی منطقه بخشی از مشکلات حل می شود افزود: در سال جدید پیگیر افزایش سهمیه کالای همراه مسافر به منطقه هستیم.

گروسی اضافه کرد: رفع مشکلات مطرح و دیده‌شده در بازدید اخیر از واحدهای صنعتی، در دستورکار منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است.

وی با اشاره به اراده‌ی سازمان منطقه آزاد ماکو برای جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاران بیان داشت: سعی می‌کنیم شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاران تامین کنیم که متاسفانه در حال حاضر شرایط ثبات اقتصادی با قوانین خلق‌الساعه همخوانی ندارد و مشکل‌آفرین شده است.

گروسی لجستیک و ترانزیت را مهمترین مزیت منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: ایجاد دهکده لجستیک اکو در کنار تصویب طرح جامع و چندین مگا پروژه در منطقه را در دستور کار قرارداده ایم که به امید خدا شاهد شکوفایی و توسعه واقعی منطقه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: خودروسازان متخلف به قوه قضاییه معرفی می شوند
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • خودروسازان متخلف را به قوه قضاییه معرفی می‌کنیم
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است