Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فلسطین روز شنبه از دادگاه کیفری بین الملل خواست هرچه سریعتر تحقیقاتی را درباره جنایات رژیم صهیونیستی و در راس آن شهرک سازی های این رژیم در اراضی فلسطینی آغاز و عاملان این جنایات را مجازات کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سانا، در بیانیه وزارت خارجه فلسطین که نسخه ای از آن توسط خبرگزاری وفا منتشر شد، موافقت مقامات تل آویو با ایجاد یک مجتمع شهرک سازی(یک منطقه صنعتی شامل پاساژهای تجاری، صنعتی و شغلی ) دیگر در ضلع شرقی محله العیساویه که در حدود ۹۰ دونم از اراضی(هر یک دونم معادل هزار متر مربع) واقع شده است را محکوم و تأکید شده که جامعه بین المللی باید به مسئولیت خود در قبال این تشدید شهرک سازی ها عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه هشدار داد تصمیم جدید اسرائیل در ضمن سلسله اقدامات نجاوزکارانه و اشغالگرانه این رژیم علیه شهر قدس و اهالی آن و با هدف تغییر واقعیت های این شهر و تاریخ و هویت آن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک سازی های اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی

جنبش حماس از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست اقدامی فوری برای مقابله با جنایت نسل‌کشی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شود، انجام دهند و سران صهیونیستی را محاکمه کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین در واکنش به گزارش مستند سازمان ملل از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین کافی است تا بدانیم دلایل کافی وجود دارد که نشان می‌دهد ارتش اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی مرتکب جنایت نسل‌کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین شده است.

حماس تاکید کرد که این امر جامعه بین‌المللی و سازمان ملل را در برابر یک آزمون واقعی برای حمایت از بشریت و پذیرش مسئولیت‌های خود جهت جلوگیری از نسل‌کشی که مردم فلسطین از دهه‌ها قبل با آن مواجهند، قرار می‌دهد.

این جنبش همچنین از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست تا سکوت خود را شکسته و اقدامی فوری برای محاکمه سران اشغالگر به خاطر جنایت نسل کشی و پاکسازی نژادی که در برابر چشم و گوش جهانیان علیه ملت فلسطین در نوار غزه مرتکب می‌شوند، انجام دهد.

گزارش مستند سازمان ملل از نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم غزهابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش خشونت علیه زنان فلسطینی

در ادامه گزارش‌های منتشر شده توسط کارشناسان و مسئولان سازمان ملل درباره جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، دیروز «فرانچیسکا آلبانیز» گزارشگر ویژه سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین در گزارشی که به شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه داد، گزارشی جامع از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری را به شورای حقوق بشر در ژنو ارائه و تاکید کرد که اسرائیل مرتکب جنایت نسل‌کشی علیه فلسطینیان شده است.

این گزارش نشان می‌دهد جنایت نسل‌کشی علیه مردم غزه تحت دستورات روشن و هماهنگ مقامات اسرائیلی انجام می‌شود. جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین از 7 اکتبر آغاز نشده بلکه این جنایات، امتداد مراحل پاکسازی نژادی فلسطینیان بوده و در واقع این روند از سال 1947 تا 1949 انجام و دوباره در سال 1967 یعنی زمانی که اسرائیل کرانه باختری و شرق آن را اشغال کرد، تکرار شد.

بر اساس این گزارش اتهامات اسرائیل علیه حماس مبنی بر استفاده این جنبش از مردم غزه به عنوان سپر انسانی بی‌اساس بوده و صحت ندارد. اسرائیل طرفی است که از غیرنظامیان غزه به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند و همه چیز را در این منطقه از جمله کلیساها و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها هدف قرار می‌دهد. مقامات اسرائیلی کلیساها، مساجد، بیمارستان‌ها، تاسیسات سازمان ملل در غزه و بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها را هم مرتبط با حماس کرده و آنها را مورد هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی است
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • ۲ درخواست نظام پزشکی از WHO بابت جنایات اسرائیل
  • ایران خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی درباره جنایات اسرائیل در بیمارستان الشفا شد
  • ایران خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی درباره جنایات اسرائیل در غزه شد