Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:07:01 GMT

میزان صادرات قم از ۲۹هزار تن فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۶۵۹

میزان صادرات قم از ۲۹هزار تن فراتر رفت

محمد خلیلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در این مدت انواع کالا از قبیل گرانول، پفک، کفش و صندل، شمش سرب، مفتول مسی، مواد و محصولات پلاستیکی، شیمیایی و هیدروکربن به ارزش۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار دلار به کشورهایی نظیر عراق، افغانستان، امارات، هند، پاکستان و ازبکستان صادر شده‌است.

وی افزود: در همین راستا درآمد کل گمرکات قم نیز به ۴۴ میلیارد تومان رسید که از مجموع کل درآمد مبلغ ۳۲۰میلیون تومان درآمد استانی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین طی این چهار ماه مقدار ۱۳هزار و ۲۱۶تن کالا مانند خودرو سواری، اجزا و قطعات موتورسیکلت الیاف اکرولیک، اجزا و قطعات ماشین لباسشویی و پکیج و لوازم‌آرایشی و بهداشتی از کشورهایی نظیر کره، چین،هند، ایتالیا، امارات، ترکیه و ژاپن به ارزش ۵۹میلیون ۷۰۲ هزار دلار از طریق گمرکات استان قم به کشور وارد شده‌است.

خلیلی گفت: در همین مدت نیز مقدار۲۶هزار و ۳۵۷ تن کالا از سایر گمرکات به گمرکات استان قم ترانزیت شد که در مقایسه با مدت مشابه از نظر وزن رشد داشته‌است.

وی بیان کرد: همچنین تعداد ۱۳۴فقره پرونده مظنون به قاچاق به ارزش ۲۵۳ هزار و۱۶۱ میلیون ریال در گمرک استان قم تشکیل ‌شده‌است.

برچسب‌ها قم جهش تولید واردات صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم جهش تولید واردات صادرات غیر نفتی قم جهش تولید واردات صادرات غیر نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی

طرح ملی مسکن جهت خانه دار شدن افراد کم درآمد و مستاجر‌ها ارائه شد، اما این روز‌ها موضوعی که آنها را به چالش مواجه کرده است بالا بودن اقساط وام مسکن ملی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و خدا قوت، ۵۵۰ میلیون تومان وام مسکن ملی گرفتم با اقساط ماهی ۱۱ میلیون تومان تا ۱۸ سال. قسط وام خیلی زیاد است و با درآمد‌های ما همخوانی ندارد به ویژه آنهایی که در شهر‌های کوچک زندگی می‌کنند خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • واردات ۸.۴ میلیارد دلاری قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات شوینده و خودرویی قزوین به بلاروس داریم
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است