Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:20:55 GMT

کاهش ساعت اداری در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۸۸۳۲

کاهش ساعت اداری در خوزستان

به گزارش «تابناک»، امید بن‌عباس شامگاه شنبه اظهار داشت: با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و رطوبت به دستور استاندار خوزستان ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های این استان یک ساعت کاهش یافت.

وی افزود: با توجه به میزان برق مصرفی و به منظور کاهش بار از روی خطوط مدیران موظف به تعطیل نمودن ادارات در این ساعت و خاموش کردن کلیه سیستم‌های سرمایشی و برق ادارات هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: این تصمیم به منظور مدیریت مصرف برق، کاهش پیک باری شبکه، صرفه جویی در مصرف برق، پیشگیری از قطع احتمالی برق و حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است لذا از مردم نیز تقاضا داریم الگوی مصرف برق را رعایت کنند.

هفته گذشته نیز به علت دمای بیش از ۴۹ درجه سانتیگراد ادارات و بانک‌های استان خوزستان تعطیل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی خوزستان گرمای هوا ساعت اداری کاهش ساعت کاری طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!