Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ، با اشاره به نزدیکی ایام‌ محرم و تمایل افراد به نذری دادن، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و در پیش داشتن ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، به مردم و عزادارانی که قصد توزیع نذری دارند، توصیه می‌کنیم نذری و مواد غذایی را به صورت جیره خشک در اختیار نیازمندان و فقرا قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین یکی از پیشنهادات امسال که در راستای سلامت جامعه مطرح شده، نذر ماسک است. به مردم توصیه می‌کنیم نذر خود را با در اختیار گذاشتن ماسک برای افرادی که توانایی خرید ماسک یا تهیه ماسک خانگی را ندارند، ادا کنند. باید توجه کرد که برخی نیازمندان قادر به تهیه ماسک نیستند و حتی امکانات لازم در منزل برای ساخت یک ماسک خانگی را هم ندارند. از طرفی انجام توصیه‌ها و تشویق به استفاده از ماسک در شرایط فعلی می‌تواند سلامت جامعه را تضمین کند، بنابراین نذرشان را با در اختیار گذاشتن ماسک به نیازمندان انجام دهند.

لاری تاکید کرد: در شرایط فعلی که بیماری کووید _19 هیچ واکسن و دارویی ندارد، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری‌ها و همچنین رعایت بهداشت و شست‌وشوی مداوم دست‌ها تنها راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا محسوب می‌شود. در این شرایط افراد می‌توانند نذر ماسک را اولویت اصلی برای نذری دادن در نظر بگیرند.


  منبع:ایسنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سخنگوی وزارت بهداشت ماه محرم پارسی خبر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری‌ اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896254

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش