Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در دانشگاه‌های خوزستان کارگروه‌های بررسی مداوم وضعیت شهر‌های مختلف تشکیل شده است و باید برای سازمان‌ها از سوی ستاد کرونا تکالیفی تعیین شود که آمادگی لازم را برای فصل پاییز ایجاد نماییم.

او با بیان اینکه علاوه بر کمبود نقاهتگاه، از مراکز فعال به دلیل سالنی بودن استقبال نشد افزود: از نقاهتگاه‌های شوشتر، دزفول، آبادان و فقط بیمارستان طالقانی در اهواز استفاده شد، ولی نقاهتگاه راه آهن و تندگویان مورد استقبال قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابول نژادیان بیان داشت: باید برای راه‌اندازی نقاهتگاه‌های بیشتر یک متولی مشخص تعیین شود و در دوره قبل برای استقبال بیشتر از نقاهتگاه‌ها پیشنهاد اجاره یک هتل مطرح شد، ولی تنها هزینه اجاره بدون غذا و نگهداری را ۲ میلیارد تومان اعلام کردند در حالی که دانشگاه تمام دارایی خود را در زمینه دارو و درمان هزینه کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: مدیریت بیماری کرونا در فصل پاییز خیلی مهم است و دانشگاه نمی‌تواند متولی نقاهتگاه‌ها باشد چرا که به اندازه کافی در بیمارستان‌ها مشکل داریم و باید یک متولی دیگری برای این کار تعیین شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان فصل پاییز نقاهتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، رضا بهراملو روز پنجشنبه در دومین نشست قرارگاه امنیت غذائی در سال ۱۴۰۳ با اعلام خبر فوق افزود: افزایش جوجه ریزی در مرغداری ها نشان از اراده لازم برای افزایش تولید گوشت مرغ در استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان ضمن اعلام رتبه برتر کشوری در این زمینه یادآور شد: سهم استان همدان از جوجه ریزی کشور معادل ۲/۱ درصد است که خوشبختانه با برنامه ریزی مدون ابلاغی تا این تاریخ ۷۰۸ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شده که معادل صد در صد برنامه ابلاغی است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق منطبق با نقشه راه تولیدات کشاورزی استان در ماههای آینده طبق جدول زمانبندی جوجه ریزی ها انجام خواهد شد و مشکلی در تامین گوشت مرغ استان در سال جاری نخواهیم داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888930

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • استقبال از برنامه های نوروزی رسانه ملی
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور