Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان ملارد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید با فعالیت‌های علمی و فرهنگی ارزش‌های انقلاب را حفظ کند تا به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی‌نوری در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای ملارد، صفادشت و شهرقدس گفت: یکی از معجزات و ثمرات انقلاب اسلامی احیای نماز جمعه است؛ ارزش و اهمیت نماز جمعه در روایات و احادیث بسیاری آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که امام محمدباقر(ع) به فرزندشان وصیت کردند با لباسی که در نماز جمعه شرکت داشتند حضرت را کفن کنند، این مهم نشان از اهمیت نماز جمعه دارد.

وی با بیان اینکه ماهیت نماز جمعه مبتنی بر عقلانیت است، افزود: نماز جمعه تأثیرگذاری زیادی بر مردم داشته و می‌تواند محور همدلی و وحدت مردم باشد و شهرستان ملارد نیز در این موضوع موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

نماز جمعه باید پایگاه وحدت و مردمداری باشد

امام جمعه شهرستان ملارد اضافه کرد: نماز جمعه ثمره خون شهیدان است و نقش بسیاری در وحدت‌آفرینی ملت‌ها دارد و شخص امام جمعه می‌تواند در خطبه‌ها به جوانان و مردم آگاهی بخشد.

حسینی‌نوری اضافه کرد: خداوند در سوره مبارکه جمعه می‌فرمایند که بشتابید به سوی نماز جمعه و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تأکید بسیاری بر اقامه نماز جمعه شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید با فعالیت‌های علمی و فرهنگی ارزش‌های انقلاب را حفظ کند تا به فراموشی سپرده نشود، یادآور شد: تریبون نماز جمعه که یک رسانه بزرگ و قدرتمند فرهنگی است، پیام خود را به تمام مردم مخابره می‌کند؛ بنابراین این فعالیت‌ها موجب افشای توطئه منافقان شده است.

نماز جمعه در ایران رکن اساسی در هدایت عمومی جامعه است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی ملارد، صفادشت و شهرقدس هم بیان کرد: نماز جمعه در ایران به عنوان رکن اساسی در هدایت عمومی جامعه است و انقلاب اسلامی موجب شد نماز جمعه در جایگاه اصلی خود و در رأس امور باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر منصوری ادامه داد: مردم مطالبات خود را با مراجعه به نهاد نماز جمعه پیگیری می‌کنند؛ چراکه این جایگاه را شایسته پیگیری مطالبات خود می‌دانند و به این نهاد اعتقاد دارند.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان ملارد امام جمعه شهرستان ملارد نماز جمعه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم