Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

صفحه رسمی لالیگا در اینستاگرام با انتشار  تصاویری از تیبو کورتوا بازیکن باشگاه رئال مادرید هیجان این فوتبالیست در زمین بازی را به تصویر کشید.

" مورد علاقتون "

سپهر حیدری بازیکن تیم پرسپولیس موفقیت جدید فریدون زندی بازنشسته فوتبال ایران را در استوری اینستاگرامش به او تبریک گفت.

صفحه رسمی باشگاه منچستر یونایتد در اینستاگرام تصویری قدیمی از لی شارپ بازیکن این تیم را منتشر کرد و نوشت:

" فقط توپ رو بده به گیگزی "

کیلین ام‌باپه بازیکن تیم پاری‌سن ژرمن تصویری از خودش پس از قهرمانی تیمش و برد جام‌های طلایی را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد.

" آخرین جام لیگ برای ما شد. کار بسیار خوب با تیم سالممون. دومین اثرمون در این هفته. "

حنیف عمران‌زاده بازیکن فوتبال ایرانی تصویری از خودش در کنار دوستانش را در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک گذاشت.

کریم بنزما بازیکن باشگاه رئال مادرید نیز تصویری زیبا از خودش در کنار هم تیمی هایش را در صفحه شخصی اینستاگرامش بارگذاری کرد و نوشت:

" برنده برنده برنده "

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم