Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@08:25:19 GMT

دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۹۳۰۰

دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی از ساختمان‌ها و رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: تیم‌های تجسس کلانتری شفا در مشهد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران در یک ماموریت ضربتی که با محوریت دستگیری سارقان کولرهای آبی ساختمان‌ها اجرا شد، یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را درحوزه استحفاظی خود دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: پلیس در بازرسی از وسایل همراه متهم یک دستگاه موتور کولر آبی کشف کرد و جوان ۲۸ ساله که غافلگیر شده بود در تحقیقات اولیه اعتراف کرد ساعت ۴ بامداد، این موتور کولر را از یک ساختمانی در محدوده بلوار خیام سرقت کرده است.

صارمی ساداتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعدی پلیس اعتراف کرد به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و روزانه حداقل ۳۰ هزار تومان خرج تهیه مواد افیونی‌اش است و تاکنون مرتکب حدود ۴۰ فقره سرقت موتور کولر شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم دستگیر شده در بخشی از اعترافات خود بیان کرده با دسته کلیدی که در اختیار داشت، اوایل بامداد قفل درهای ورودی ساختمان‌ها را امتحان و قفل‌های ناایمن را با این کلیدها باز می‌کرده و وجود چنین ضعفی در ورودی ساختمان‌ها، موقعیت ارتکاب جرم را برای او فراهم ساخته است.

وی تاکید کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم نسبت به ایمن‌سازی قفل و درهای ورودی محل زندگی و کار خود توجه داشته و از وسایل و تجهیزات بازدارنده از سرقت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع دارو می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی، از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی قدردانی و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746695

دیگر خبرها

  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد