Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ابراهیمی معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضائیه ، با اشاره به فراخوان جدید ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه اظهار کرد: فراخوان ثبت نام در این آزمون از پانزدهم مرداد ماه لغایت ۲۱ مرداد ماه از طریق سایت سنجش و آموزش کشور منتشر می‌شود.

معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضائیه ادامه داد: این فراخوان ادامه فرآیند تمدید و تکمیل ثبت نامی است که در خرداد ماه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیمی تصریح کرد: به منظور جذب داوطلب، این آزمون بعد از ظهر روز چهارم مهرماه در مراکز استان برگزار می‌شود که البته صبح روز چهارم مهرماه آزمون وکالت برگزار می‌شود و بعد از ظهر آزمون مشاوران برگزار خواهد شد و کسانی که در آزمون صبح شرکت کرده باشند می‌توانند در آزمون مشاوران بعد از ظهر هم شرکت کنند، اما پروانه مشاوره به کسی داده می‌شود که پروانه وکالت نداشته باشد.

وی با اشاره به کسانی که می‌توانند در این آزمون شرکت کنند گفت: کلیه فارغ التحصیلان رشته‌های مشاوره، روانشناسی، روانپزشکی، حقوق، فقه حقوق، مددکاری، مطالعات خانواده، مطالعات زنان و فارغ التحصیلان حوزه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

زمان برگزاری آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضاییه مشخص شد
معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا قوه قضائیه اظهار کرد: شرط شرکت در این آزمون این است که داوطلبان حتماً دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا باشند همچنین داشتن ۳۰ سال سن بدون محدودیت جنسی و دو سال کار مرتبط از جمله شرایط دیگر است.

ابراهیمی درباره ظرفیت این آزمون گفت: با توجه به نیاز سنجی که انجام شده است حدود هزار نفر در مراکز استان پس از قبولی در آزمون کتبی و شفاهی جذب میشوند.

وی گفت: مشاوران مرکز قوه قضایه آن دسته از افرادی هستند که در طلاق توافقی در فاز اول و سایر طلاق‌ها در فاز‌های دوم باید به آن‌ها مراجعه کرد و این افراد باید مدرک خود را از قوه قضاییه بگیرند و تمامی طلاق‌ها طی سه مرحله روانشناختی حقوقی _مذهبی و فرآیند خدمات مددکاری اجتماعی ملزم به داشتن این مدرک است.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: آزمون قوه قضاییه مشاوران قوه قضاییه پارسی خبر ثبت نام مشاوران خانواده آزمون مشاوران قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:

"همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه"


نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • پیامک قوه قضائیه درباره همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی در آزمون سراسری