Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک منبع آگاه در کره جنوبی می‌گوید تهران و سئول برای راه اندازی کارگروه تجاری به توافق رسیدند. تاریخ انتشار: 09:05 - 12 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۸۶۶ خبرگزاری میزان – یک منبع آگاه در کره جنوبی بامداد امروز یکشنبه، ۱۲ مرداد، اعلام کرد «تهران» و «سئول» در جهت تلاش برای حفظ همکاری‌های دوجانبه در چارچوب معافیت‌های تحریمی آمریکا برای راه اندازی کارگروهی با هدف توسعه تجارت بشردوستانه به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «یونهاپ»، یک منبع نزدیک به مذاکرات تهران و سئول مدعی شده که مذاکرات دو کشور در سطح مدیران کل با هدف بررسی منظم چگونگی همسان سازی درخواست ایران برای دارو و تجهیزات پزشکی براساس توانایی صادرکنندگان کره جنوبی، ادامه دارد.   این منبع آگاه در ادامه گفت «طرفین در زمان مذاکرات ویدئو کنفرانسی سطح بالا که هفته قبل برگزار شد، به این توافق رسیدند؛ در این گفت‎وگو‌ها طرف ایرانی تمایل خود را برای خرید چند صد میلیون دلار از محصولات کره جنوبی ابراز کرد.»  بیشتر بخوانید:  ادعای سئول درباره پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی  وزارت خارجه، سفیر انگلیس را احضار کرد نخستین گفت‌وگو‌های کارگروه مذکور در اوایل ماه آینده میلادی (سپتامبر) برگزار خواهد شد.   معاون وزیر خارجه کره جنوبی در امور اقتصادی ریاست نشست مشترک با ایران را برعهده داشت. در نشست مذکور از طرف کره جنوبی، مقام‌های چند وزارت خانه و آژانس تجاری و از طرف ایران، «محمدرضا شانه ساز»، رییس سازمان غذا و داروی ایران و مقام‌های بانک مرکزی حضور داشتند.   به اذعان این خبرگزاری، انتظار می‌رود، روند آزاد سازی دارایی ایران در ۲ بانک کره جنوبی مجموعا به ارزش ۷ میلیارد دلار که از ماه سپتامبر ۲۰۱۹ به دلیل تحریم‌های آمریکا بر واردات نفت ایران توسط سئول بلوکه شده، تسهیل شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره جنوبی کره جنوبی مون جائه این کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مدیریت پسمانده شهرستان تنگستان با اشاره به حمله سپاه پاسداران در پاسخ به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه عنوان داشت: عملیات وعده صادق کار بسیار ارزشمند و افتخار بزرگی بود که موجی از شادی و خوشحالی در ایران اسلامی ایجاد کرد و به دشمن فهماند اگر بخواهد دست از پا خطا کند چنان سیلی محکمی می‌خورند که تا پایان عمر یادشان بماند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: عبور پهپادها و موشک‌ها از رینگ‌های مختلف و سپرهای موشکی و رسیدن به هدف کار بسیار بزرگی بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی ضربه‌ای به جمهوری اسلامی زد و فکر نمی‌کرد چنین ضربه‌ای بخورد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: با توجه به اینکه پسماند در فضای سلامت مردم و جامعه دخالت دارد باید به فرآیند اصول دفع پسماند در شهرستان توجه خاصی صورت گیرد.

وی یاد آور شد: یکی از سایت‌های مجوز دار تنگستان واقع در روستای منصوری جنوبی که یک فرصت و ویژگی نیز است و باید از آن ظرفیت بهتر استفاده شود.

لطفی خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و دهیاران روستاهای تنگستان به وظایف خود در موضوع دفع پسماند به درستی عمل کنند.

فرماندار تنگستان افزود: ضروری است ظرف ده روز ضمن بررسی وضعیت سایت پسماند منصوری جنوبی آنچه نیاز است جهت توسعه، سخت افزارهای مورد نیاز در سایت پسماند منصوری جنوبی ایجاد شود، تهیه و گزارش آن به فرمانداری ارائه شود.

وی ادامه داد: در نظر است تا سایت پسماند به صورت مشترک بوشهر با تنگستان در آینده نزدیک ایجاد شود و پسماند شهرستان به آن سایت منتقل خواهد شد.

وی گفت: با ایجاد سایت پسماند دیگر در شهرستان موافق نیستیم ولی سایت منصوری جنوبی باید از زوایایی هم ترمیم، توسعه و تجهیز شود که این فضا برای پذیرش پسماند حوزه بخش مرکزی شهرستان باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: ضروری است همه دهیاران و شهرداری حوزه پسماند منصوری جنوبی نسبت به پرداخت هزینه‌های پذیرش پسماند اقدام لازم داشته باشند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در حوزه پسماند دلوار سایت بوالخیر امکان دفع زباله وجود دارد از بندر رستمی تا انتهای جنوب دلوار زباله باید در سایت بوالخیر دفع شود و دهیاران بخش دلوار نیز در جهت پرداخت هزینه پذیرش در سایت پسماند بوالخیر اقدامات لازم انجام دهند.

وی اضافه کرد: نیاز است محیط زیست شهرستان در جهت جلوگیری از کسانی که نسبت به تخلیه زباله در رودخانه اقدام می‌کنند از راه قانون برخورد جدی انجام دهد.

کد خبر 6080055

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • فرآیند اصولی دفع پسماند در شهرستان تنگستان مورد توجه قرار گیرد
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان