Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: دولت در طرح اقدام ملی مسکن قرار است، 400 هزار واحد مسکونی در کشور بسازد که سهم استان کرمانشاه از این طرح حدود 12 هزار واحد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود شریفی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: دولت در طرح اقدام ملی مسکن قرار است، 400 هزار واحد مسکونی در کشور بسازد که سهم استان کرمانشاه از این طرح حدود 12 هزار واحد است که 3 هزار واحد سهم شهروندان عادی و مابقی سهم کارکنان دولت و نظامی از جمله آموزش و پرورش و نیروهای مسلح  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسکن ملی در شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، پاوه، تازه‌آباد، جوانرود، روانسر، سنقرو کلیایی، صحنه، قصرشیرین ،کنگاور و گیلان‌غرب ساخته می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در مرحله  نخست اجرای طرح ملی مسکن قرار است یک‌هزار و 500 واحد در شهر کرمانشاه و یک هزار و 630 واحد در دیگر شهرها ساخته شود.

وی ادامه داد: در مجموع بعد از اینکه سه مرحله ثبت‌نام بیش از 37 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه نام‌نویسی کرده‌اند که با توجه به سهمیه 12 هزار نفری استان کار پالایش به صورت جدی شروع شد که حدود 25 هزار نفر ریزش خواهد داشت.

به گفته غفوری، در حال حاضر ثبت‌نامی‌های مرحله اول که حدود یک‌هزار و 500 نفر بودند پالایش قطعی شده و حدود 900 نفر از این تعداد واجد‌الشرایط شناخته شدند.

وی تصریح کرد: متقاضیان در آغاز طرح حدود 30 تا 40 میلیون تومان در یکی از بانک‌های استان واریز و از همان بانک هم 100 میلیون تومان وام دریافت می‌کند.

شریفی تصریح کرد: الان ثبت‌نامی‌های مرحله اول و دوم در دست کار است و با توجه به شرایط کرونایی، ثبت‌نام‌ها بدون حضور متقاضیان  انجام شده نیاز است تنها یک مرحله برای تطبیق مدارک و مستندات به اداره کل راه شهرسازی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه از امروز پیامک‌های برای متقاضیان ارسال و زمان و مکانی که حضور یابند ارائه می‌شود، گفت: متقاضیان به صورت ویژه پیگیری کنند تا طی دو هفته تعیین و تکلیف شوند و به بانک معرفی شوند.

وی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در این راستا، گفت: حدود یک‌هزار و 500 واحد در کرمانشاه عملیات اجرایی شروع شده در شهرستان‌های دیگر بنیاد مسکن نیز به مرحله اجرایی رسانده، برای الباقی ثبت‌نامی ها به فکر این هستیم با زمینی به متراژ34 هکتار به شهر کرمانشاه الحاق شده زمین دولتی برای این متقاضیان در نظر بگیریم تا به صورت کلی کل متقاضی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مسکن آموزش و پرورش پیامک مسعود شریفی استان کرمانشاه هزار واحد یک هزار ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کلیه کودکان زیر ۵ سال (کلیه متولدین ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ به بعد) در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان کرمانشاه همزمان با سایر دانشگاه‌های مناطق غیر گرمسیری کشوردر دو نوبت اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان که از نظر بیماری بومی فلج اطفال در مرز شرقی هستند همچنین تردد اتباع از کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان به کشور ایران باعث شده است اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای حفظ این دستاورد بزرگ (ریشه کنی فلج اطفال در کشور) و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش ویروس پولیو عملیات سالانه ایمن سازی تکمیلی در ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام می‌گردد.

به گفته وی نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از تاریخ ۲ اردیبهشت ماه لغایت ۴ اردیبهشت ماه سال جاری برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان آغاز می‌شود و مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای طرح در سطح استان به این صورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال به صورت خانه به خانه توسط تیم‌های عملیاتی انجام می‌شود.و اجرای آن در مناطق شهری و روستایی به صورت خانه به خانه اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر، واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند و از تعداد ۱۶۹۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۷۳۷۲ نفر بازدید، بررسی و پیگیری کرده و اقدامات بهداشتی لازم را به عمل می‌آورند.

کد خبر 6085986

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه