Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امید نورافکن و وریا غفوری در صحنه ای با هم درگیری لفظی پیدا کردند.
به گزارش آریا، تیم های استقلال و سپاهان در چارچوب رقابت های لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند که درحالی که نیمه نخست بازی چندان جذابی را ندیدیم اما در نیمه دوم همه چیز فرق کرد. در نیمه اول بود که آرش رضاوند از زمین بازی اخراج شد و آبی پوشان در نیمه دوم به دو گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آن ها را دیاباته و دیگری گل به خودی شایان مصلح بود. هرچند در ادامه یکی از گل ها جبران شد ولی آبی پوشان سه امتیاز را کسب کردند و گام بلندی برای کسب سهمیه برداشتند. استقلال حالا 48 امتیازی شد درحالیکه شاگردان قلعه نویی همان 45 امتیازی باقی ماندند.
در جریان دیدار تیم های استقلال و سپاهان و در دقیقه 42 بازی، اتفاقی رخ داد که باعث شد امید نورافکن با وریا غفوری درگیری لفظی پیدا کند. به نظر نورافکن در این صحنه الفاظ بدی را به کار برد که سرانجام هر دو بازیکن با کارت زرد داور جریمه شدند. در این صحنه عارف غلامی سعی داشت دو بازیکن را از هم جدا کند.
 بازهم رویارویی امید نورافکن با استقلال اتفاقات جنجالی ای را در پی داشت. از بازی رفت که این بازیکن برابر تیم سابق خود قرار گرفته بود و بعد از گلزنی به خوشحالی پرداخت، هجمه هایی از سوی هواداران استقلال علیه او شکل گرفت. این هجمه ها بعد از مصاحبه نورافکن با برنامه شب های فوتبالی در عید نوروز چند برابر شد. اما پیش بینی می شد به واسطه غیبت هواداران در استادیوم آزادی شاید نورافکن بدون توجه به این هجمه ها بدون حاشیه کار خود را در زمین دنبال کند؛ اتفاقی که دقیقا عکس آن رخ داد.
نورافکن که در هفته های اخیر نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان است، از همان ابتدای بازی بارها با وریا غفوری که در دفاع راست استقلال قرار گرفته، برخورد داشت. اولین برخورد جدی بین دو بازیکن، در دقیقه 16 بود که تکل وریا غفوری روی پای نورافکن از سوی داور خطا اعلام شد؛ تصمیمی که با اعتراض کاپیتان استقلال همراه بود. این برخوردها تا اواخر نیمه اول ادامه پیدا کرد؛ تا اینکه در صحنه ای دیگر در دقیقه 41 برخورد دوباره بین نورافکن و وریا غفوری به تنش بین این دو بازیکن انجامید.
نورافکن که سابقه بازی در کنار وریا غفوری در استقلال را هم دارد، در گوشه ای از زمین، برخوردی با وریا داشت و انتظارش این بود که داور مثل بار قبلی خطا اعلام کند، اما این بار داور اوت را هم به استقلال داد. در همین حین جدال لفظی بین کاپیتان استقلال و هافبک سپاهان شکل گرفت. برخی از بازیکنان در پی خاتمه دادن به این تنش بودند که داور خودش را به صحنه رساند، اما نورافکن که به نظر می رسید از کوره در رفته، با دست روی سر خودش می کوبید و به تنش خودش با وریا در طول بازی اشاره می کرد. کاپیتان استقلال هم که منتظر پرتاب اوت بود، دائما سر نورافکن فریاد می کشید، تا اینکه بار دیگر بازیکن سپاهان به سمت او آمد و حتی آنطور که در تصاویر مشخص بود، از الفاظ چندان محترمانه ای هم استفاده نکرد.
پای دیگر بازیکنان استقلال مثل عارف غلامی هم به این صحنه باز شد تا اینکه صبر داور به پایان رسید و به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. تنها یکی، 2 دقیقه بعد بود که آرش رضاوند با عصبانیت روی پای نورافکن رفت و با دست هم به صورت او کوبید. به نظر می رسید این حرکت هافبک استقلال در حمایت از کاپیتان آبی ها باشد؛ اگرچه این خطا برای او بهای سنگینی داشت و منجر به اخراج رضاوند از زمین شد. جالب اینکه امید نورافکن هم بعد از جنجال هایی که در نیمه اول در زمین رخ داد، بین نیمه توسط کادرفنی سپاهان تعویض شد تا به سرنوشت آرش رضاوند یعنی اخراج از زمین دچار نشود.
در دقیقه 16 این دیدار، اولین درگیری غفوری و نورافکن در کنار زمین رخ داد. جایی که پاس ترکمان به نورافکن رسید و کاپیتان استقلال برای تصاحب توپ با سمت نورافکن آمد که پس از روی زمین افتادن بازیکن سپاهان، بیژن حیدری به نشانه خطای غفوری در سوت خود دمید. خطایی که با اعتراض وریا همراه بود و او حتی قسم می خورد که خطایی مرتکب نشده است. البته در تصاویر تلویزیونی نیز به نظر می رسید حق با غفوری است. پس از آن صحنه و در دقیقه 41 این دیدار، محمد محبی با یک پاس کوتاه نورافکن را صاحب توپ کرد که عارف غلامی و وریا غفوری با نورافکن بر سر توپ درگیر شدند که پس از برخورد توپ به پای نورافکن، پرتاب اوت به سود استقلال اعلام شد. در تصاویر تلویزیونی مشخص است که نورافکن برای تصاحب توپ ضرباتی را با دست به وریا غفوری وارد می کند که پس از بیرون رفتن توپ از زمین، وریا نیز به سمت بازیکن سپاهان برمیگردد و جملاتی را به زبان می آورد.
نورافکن پس از بلند شدن از جایش، جلوی دهانش را می گیرد و ظاهرا جملات منشوری ای را به زبان می آورد. پس از این صحنه، داور مسابقه هر دو بازیکن را فراخواند ولی به دلیل ادامه دار بودن درگیری های دو بازیکن، آنها را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه نیز رضاوند به دلیل خطا بر روی نورافکن از زمین مسابقه اخراج شد تا حاشیه های این دیدار به اوج خود برسد. البته کادر فنی سپاهان برای جلوگیری از اخراج نورافکن، در بین دو نیمه او را تعویض کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جنجال بزرگ استقلال سپاهان امید نورافکن وریا غفوری کاپیتان استقلال امید نورافکن وریا غفوری دو بازیکن نیمه او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!