Web Analytics Made Easy - Statcounter

در معاملات روز یکشنبه بازار سهام، نماد‌های شستا، خودرو، خساپا در کنار عرضه اولیه‌های اخیر خارج از ساعت عادی بورس و بعد از ساعت ۱۲ و ۳۰ معامله می‌شوند. به گزارش پول نیوز، بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، زمان انجام معاملات نماد‌های خارج از ساعت عادی بورس اعلام شد. بر این اساس نماد‌های شستا، خودرو، خساپا و چند عرضه اولیه اخیر به شرح زیر معامله خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




شیفت‌بندی معاملات بورس در حالی رخ داده که بسیاری از فعالان بازار سرمایه نسبت به آن اعتراض دارند و آنرا خلاف عدالت در بازار می‌دانند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص بورس بورس اوراق بهادار بازار سرمایه شاخص کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد

آفتاب‌‌نیوز :

امروز اغلب نماد‌های تالار شیشه‌ای با کاهش مواجه شدند. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم دو میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد رسید. شاخص هم‌وزن، اما ۱۳۲۱ واحد رشد پیدا کرد و در رقم ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد ایستاد. در حالی بازار در چهار روز قبل رشد کرده بود.

روز سه‌شنبه بیش از ۳۹۳ هزار معامله به ارزش ۵۷۷۶ میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایجاد کردند. هم‌چنین ذوب، کاما و فولاد از نماد‌های پرتراکنش بودند که بجز کاما دو نماد دیگر منفی به کار خود پایان دادند.

فرابورس ایران هم امروز ۴۷ واحد کاهش یافت و شاخص آن به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز فرابورس ۲۰۵ هزار فقره بود که ارزش آن به ۷۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

خاور و ارفع بالاترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند، اما هرمز تاثیر منفی ایجاد کرد. نماد‌های پرتراکنش نیز خاور، فزر و کرمان بودند؛ که بجز فزر دو نماد دیگر مثبت شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • افزایش سرمایه ۴۱۱۵ درصدی یک نماد بورسی
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل