Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تاکید بر این که علاج تحریم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، گفت: برنامه ریزی نامناسب، سیاست ورزی اشتباه و قوانین مصوب مجلس کار کردن در بخش مسکن را دشوار کرده است. - اخبار اقتصادی -

فرشید پورحاجت در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: بهترین مسیر برای علاج تحریم، فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید قربان و تاکید ایشان بر بهبود فضای کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فضای کسب و کار کشور طی 7 سال اخیر به شدت فضای نامناسبی برای بخش تولید کشور بوده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم واقعیت را بپذیریم باید تاکید کنم که طی 7 سال اخیر در یک نمونه بالغ بر 50 درصد تولید مسکن کشور به عنوان یک صنعت درون زا کاهش یافته است.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان بابیان این که این صنعت هیچ ارتباطی به تحریم ها ندارد، افزود: صفر تا 100 تمام مصالح ساختمانی مورد نیاز برای تولید مسکن در کشور تولید می شود، نیروی مستعد و صنایع مادر این بخش را در داخل داریم. اما برنامه ریزی نامناسب، سیاست ورزی اشتباه و قوانین مصوب مجلس کار کردن در این بخش را دشوار کرده است.

پورحاجت گفت: سازندگان موافق دریافت مالیات از بخش مسکن هستند؛ اما نباید کاری کنیم که از "هول حلیم داخل دیگ بیفتیم". همانگونه ککه اشاره کردم طی 7 سال اخیر کاهش 50 درصدی تولید مسکن داشته ایم، چنانچه 50 درصد تولید مسکن کشور افزایش می یافت قطعا درآمدهای مالیاتی بیشتر می شد.

وی تاکید کرد: در این صورت به طور قطع حجم اشتغال گسترده ای در کشور داشتیم و بازار مسکن به تعادل می رسید ، ضمن این که افزایش قیمت مسکن به صورت سونامی وار طی سال های اخیر صورت نمی گرفت.

وی گفت: در حوزه کسب و کار متاسفانه مسیر اشتباه را می رویم و بدتر این که روی این مسیر تاکید هم داریم.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مالیات بازار مسکن وام مسکن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط مالیات بازار مسکن وام مسکن پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ ۲ تولید خودروی لوکسژن در ایران کلید خورد ۳ «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست ۴ پرداخت سود تقسیمی سهام‌داران شرکت‌های تابعه شستا از طریق سامانه سجام ۵ گفتگوی تفصیلی با مدیرعامل گروه ملی فولاد|رکورد تولید را شکستیم/ تولید لوله‌های جریانیِ برای صنعت نفت بعد ۵۵ سال ۶ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۱| ادامه رشد قیمت طلا در سایه کاهش ارزش دلار ۷ جلسه بانکی‌ها با رئیس قوه قضائیه/ رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها:مبدأ عمده تخلفات، خارج از نظام بانکی است ۸ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۱|افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۱ هزار تومان شد مهمترین اخبار اقتصادی دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ بهبود فضای کسب و کار راه علاج تحریم است/ برنامه ریزی نامناسب تولید مسکن را ۵۰ درصد کاهش داد آغاز پذیره‌نویسی صندوق ثروت بازنشستگی کشوری از امروز ۴ رویکرد وزارت صمت برای جهش تولید/ تلاش برای کاهش ۱۰ میلیارد دلاری واردات مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" بررسی طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در دستور کار نمایندگان چرا اسرائیل شانسی برای گزینه نظامی در لبنان ندارد؟ امروز؛نشست مشترک مجلس و دولت درباره برگزاری کنکور ۹۹ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مالیات بازار مسکن وام مسکن مالیات بازار مسکن وام مسکن برنامه ریزی نامناسب فضای کسب و کار علاج تحریم تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم امسال قبل از رسیدن روزهای آلوده و مواجه شدن با تعطیلی‌ها، برنامه‌ریزی کرده و صنایع نیز آلایندگی خود را کاهش دهند، در این راستا کوچک‌ترین کاری که باید انجام شود برنامه ریزی برای انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نطق پیش از دستور یکصدوبیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت مناسبت‌های ایام از جمله روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز زمین پاک اظهار کرد: همه مردم در پاک نگه داشتن محیط زیست وظیفه دارند و ما به عنوان مدیران و مسئولان شهری در حوزه‌های مرتبط همچون حمل‌ونقل پاک و ترویج انرژی‌های نو در تلاش هستیم که اقداماتی ویژه را انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم سال جاری قبل از رسیدن روزهای آلوده و مواجه شدن با تعطیلی‌ها، برنامه‌ریزی لازم انجام شود و صنایع نیز آلایندگی خود را کاهش دهند؛ در این راستا کوچک‌ترین کاری که باید انجام شود برنامه ریزی برای انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امیدواریم اقتدار سپاه روز افزون باشد و همان‌طور که هم‌اکنون نیز حامی مستضعفان جهان است، این نقش را ایفا کند.

نورصالحی ادامه داد: این روزها عملیات «وعده صادق» توسط سپاه و دیگر نیروهای نظامی کشور انجام شد و همین اقدام کافی بود برای اینکه قدرت ایمان و ایثارگری، اخلاص و شهادت طلبی را نشان دهد.

وی گفت: دشمنان در ابتدای انقلاب تصور می‌کردند ظرف یک هفته می‌توانند این انقلاب را از میان ببرند، اما امروز کشورهایی که در سازمان ملل حق وتو دارند در مقابل اقتدار این نظام سر تعظیم فرو می‌آورند و نگران عملیات متقابل جمهوری اسلامی هستند.

شورا انتظار دارد سال جاری حوزه شهرسازی و دیگر بخش‌ها پرتلاش ظاهر و سفره نوبت‌های طولانی بازدید جمع شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بابت این انقلاب و تشکیل این نظام مقدس و سپاه پاسداران و بابت این اقتدار و قدرت بازدارندگی باید خداوند را شاکر باشیم و نشان این شکرگزاری خدمت صادقانه به مردم است.

نورصالحی گفت: بنا به مناسبت‌های اخیر، امروز در قرارگاه سپاه سیدالشهدا (ع) حضور پیدا می‌کنیم تا به نمایندگی از مردم از عزیزان سپاه پاسداران تقدیر به عمل آوریم.

وی با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری گفت: ابتدای سال هستیم و این انتظار و پیگیری وجود دارد که از روزهای خدمت باقی مانده بهترین استفاده صورت گیرد و مطالبه جدی و همیشگی شورای اسلامی شهر اصفهان این است که به‌صورت سریع وارد اجرای اقدامات و پروژه‌ها شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بعضی موارد از دو سال قبل آغاز شده است و این مطالبه وجود دارد که این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف عمرانی، بافت شهری، حمل‌ونقل و خدمات شهری است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورا در کمیته‌های نظارتی ملاقات مردمی است، اما عمده کار این کمیته‌ها کنترل پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های مناطق و تحقق برنامه و بودجه آن‌ها است و شورا انتظار دارد سال جاری حوزه شهرسازی و دیگر بخش‌ها پرتلاش ظاهر و سفره نوبت‌های طولانی بازدید جمع شود، همچنین خوداظهاری به‌صورت صحیح و با رعایت حفظ حقوق شهر تحقق پیدا کند.

کد خبر 746493

دیگر خبرها

  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • برنامه‌ریزی برای کاهش آلایندگی صنایع قبل از فرارسیدن روزهای آلوده انجام شود