Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خوزستان با انتقاد از رعایت‌نشدن ضوابط مقابله با کرونا از سوی برخی ادارات گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز موظف است اداراتی که ضوابط را رعایت نمی‌کنند، پلمب کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی استانداری؛ غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست مقابله با کرونا در استان خوزستان اظهار داشت: شرایط استان خوزستان به لحاظ ابتلا به کرونا همچنان روند نزولی داشته و تعداد بیماران رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این شرایط می‌طلبد خود مراقبتی، رعایت ضوابط بهداشتی و همچنین استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده تا این روند تداوم داشته باشد.

استاندار خوزستان بیان داشت: استان هنوز از وضعیت هشدار خارج نشده است؛ امیدواریم تا دوشنبه جاری طبق اعلام ستاد کرونا از وضعیت هشدار خارج شویم.

وی با بیان اینکه باید تلاش و همتی بیشتری برای پایداری و نیز حفظ این وضعیت داشته باشیم گفت: رفتن به وضعیت روند نزولی و سفید کار مهمی بوده اما مهم‌تر این است که این شرایط را حفظ کرده تا دوباره بیماری سیر صعودی به خود نگیرد.

گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از کرونایی‌های بستری در بیمارستان‌های بیرجند/ بیمارانی که شرمنده مدافعان سلامت شدنداردبیل|‌ کرونا کام روزهای تابستانی‌ را هم تلخ کرد

شریعتی با اشاره به نحوه چگونگی برگزاری عید غدیر خم در استان گفت: طبخ غذا با رعایت ضوابط بهداشتی باید صورت گیرد اما غذای نذری نباید در همان مکان طبخ توزیع شود.

استاندار خوزستان در ادامه گفت: راهپیمایی برای شادی با توجه به وضعیت کرونا در خوزستان نداریم؛ مردم سعی کنند از تجمع و حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

وی به برگزاری عزاداری ماه محرم اشاره کرد و گفت: بنا شده است هفته جاری سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی پیشنهادات خودشان را درباره چگونگی برگزاری مراسم عزاداری ارائه دهند.

شریعتی در ادامه افزود: قرار است پیش‌بینی برای فصل پاییز و شرایط مختلف داشته باشیم که در این باره کمیته‌ای تشکیل شده تا برنامه ریزی کند و آمادگی و نیازها را از همین الان آماده کند.

استاندار خوزستان به عدم رعایت ادارات در برخی شهرهای استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در برخی از شهرهای استان خوزستان ادارات ضوابط را رعایت نمی‌کنند از جمله ادارات در غرب اهواز که در این باره تذکر داده شده است. 

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف است در صورت عدم رعایت ادارات مذکور را پلمب کند.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT12 بیشتر بخوانید... آیت‌الله سعیدی: مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار شود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیت‌الله سعیدی: مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برگزار شود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ ایمنی برخی مجتمع‌های تجاری مشهد «حداقلی» است ۴ افتخارآفرینی دیگری از بانوان در کشور/ بانوی فرهیخته هرمزگانی را بیشتر بشناسید‌ ۵ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید ۶ گزارش| سوءمدیریت و بی‌نظارتی بر بازار کردستان؛ گرانی بیداد می‌کند ۷ جولان دلالان در بازار زعفران خراسان‌رضوی/ زعفران‌کار از صادرات دلاری طلای سرخ بی‌بهره است ۸ گزارش|‌ افزایش بیماران کرونایی در ‌استان اردبیل / کرونا پای ثابت مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند گزارش ویدئویی| بیمارانی که شرمنده مدافعان سلامت شدند / روایت تسنیم از کرونایی‌های بستری در بیرجند‌ مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" بررسی طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در دستور کار نمایندگان چرا اسرائیل شانسی برای گزینه نظامی در لبنان ندارد؟ امروز؛نشست مشترک مجلس و دولت درباره برگزاری کنکور ۹۹ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خوزستان مقابله با کرونا گزارش ویدئویی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار