Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت غرفه و ثبت درخواست‌های خود از طریق سایت شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران به عنوان مجری نمایشگاه به آدرس www.titexgroup.com اقدام کنند.

برپایی این نمایشگاه طی ماه‌های اخیر مورد اصرار فعالان این حوزه و حتی برخی از مسوولان حوزه اقتصادی بوده است زیرا امسال کشور به افزایش میزان صادرات غیرنفتی به منظور مقابله با تحریم‌های خصمانه در حوزه صادرات نفتی نیاز دارد و در همین رابطه رونق بخشیدن به فضای کسب و کار و تولید در حوزه فرش تأثیر بسزایی در رشد میزان صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال برگزاری نمایشگاه‌های ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا با تأخیری سه ماهه مواجه شد و اکنون مسوولان تلاش می‌کنند با اجرای تقویم فشرده رویدادهای نمایشگاهی ۹۹ بتوانند همه نمایشگاه‌ها را در زمان مفیدی برگزار کنند.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران در تاریخ سه تا ۹ شهریور ماه سال گذشته برگزار شد و ارائه یافته‌های علمی در خصوص تاثیر فرش دستباف بر سلامت جسم و روان، اجرای مراحل بافت فرش دستباف به صورت آموزشی به چند زبان و نمایش کتاب‌های نفیس فرش دستباف از جمله برنامه‌های روز نخست این نمایشگاه بود.

هنر ایرانی از گذشته‌های دور به دست‌های پینه بسته و تار و پود فرش دستباف گره خورده است و فرش کشور در حوزه تولید و صادرات رقابت جدی با برخی از کشورهای منطقه از جمله امارات متحده عربی و ترکیه دارد.

برچسب‌ها فرش ویروس کرونا سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرش ویروس کرونا سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران فرش ویروس کرونا سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد

 مهدی پودینه‌واحد گفت:  به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی در شهرستان هیرمند با همکاری سمن‌ها برگزار شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هیرمند افزود: در این نمایشگاه انواع سوغات محلی شامل چلبک، قتلمه، بورک، لندو و قروت توسط صنعتگران آماده شده و در کتابخانه امام علی (ع) هیرمند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی گفت: درپایان نیز مراسم افطار ساده با حضور فرماندار و بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در سال جاری
  • زمان روشن شدن مشعل المپیک پاریس اعلام شد
  • حضور تجار۱۰۰ کشور در نمایشگاه ایران اکسپو در تهران
  • برگزاری مانور رویداد صنعت مالی ایران در مرداد
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • فعالیت ۱۷ بازارچه صنایع دستی در کرمان
  • نمایشگاه صنایع‌غذایی و سوغات محلی سیستان در شهرستان هیرمند برگزار شد