Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:52:55 GMT

رشد ۹۳ درصدی میزان درآمد راه آهن فارس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۹۹۶۶

رشد ۹۳ درصدی میزان درآمد راه آهن فارس

انصاری مدیرکل راه آهن فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: میزان درآمد‌های راه آهن فارس در بازه زمانی ۴ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۹۳ درصدی را دارا بوده که ۱۰ درصد آن سهم درآمد بین الملل و ۹۰ درصد دیگر سهم درآمد داخلی بوده است.

او گفت: این موضوع در حالی است که در آمد بین الملل این اداره کل در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری افزود: حمل کانتینر‌های صادراتی کود مایع از ایستگاه گار باری مرودشت در میزان رشد درآمد بین الملل تأثیر بسزایی داشته که این امر نتیجه تلاش و بازاریابی موثر همکاران این اداره کل و حمایت‌های مدیران ارشد راه آهن جمهوری اسلامی ایران جهت احداث زیرساخت‌های لازم بوده است.

او هم چنین اضافه کرد: عملکرد این اداره کل در زمینه جابجایی بار در بازه زمانی ۴ ماهه ابتدایی امسال در شاخص‌های تن کیلومتر مرزی و مبدأ مقصد مبین رشد ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن فارس افزایش میزان درآمد جا به جایی بار راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، هواشناسی فارس اعلام کرد : فعالیت سامانه بارشی که از عصر دیروز در مناطقی از شرق، مرکز  استان آغاز شده همچنان  در  جنوب فارس ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی فارس گفت: تاکنون بیشترین میزان بارش سامانه اخیر مربوط به شهرستان لار با ۴۶ و  فیروزآباد و زرین دشت با ۳۱ میلی متر است.
میزان بارش باران در مناطق مختلف استان به شرح زیر است:

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی، امشب در استان فارس به پایان می‌رسد و فردا در برخی از نقاط جنوبی استان ، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان