Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان تهران محدودیت‌های اتخاذشده برای فعالیت برخی از مشاغل و صنوف در پایتخت برای یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با بیان این‌که نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به‌ویژه در اماکنی همچون پاساژها و مراکز شلوغ هم تشدید خواهد شد، گفت: این موضوع به اصناف و متصدیان واحدهای صنفی اعلام شده و خواسته‌ ما از آن‌ها این است که این موارد را به خوبی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهروندان هم می‌خواهیم که همچنان در اماکن عمومی و پرجمعیت از ماسک استفاده کنند. 

مرادی در مورد مشاغلی که فعالیت‌شان با محدودیت است، گفت: محدودیت‌های اعلامی علاوه‌بر ممنوعیت برگزاری تجمعات عمومی شامل ممنوعیت فعالیت برخی مشاغل از جمله صنوف قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، تالارهای پذیرایی و نظایر آن می‌شود.

به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ، در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف، پلیس با این موارد برخورد خواهد کرد.

دورکاری ادارات تهران یک هفته دیگر تمدید شد | لغو طرح ترافیک تا پایان هفته | تهرانی‌ها از اماکن شلوغ دوری کنند کد خبر 536500 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت