Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@15:27:14 GMT

فرصت دوباره زندگی به برادرکُش

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۳۰۴

فرصت دوباره زندگی به برادرکُش

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایسنا به نقل از دادگستری گلستان نوشت: رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: ۵ سال پیش دعوای دو برادر بر سر میراث پدری، مرگ یکی به دست دیگری را رقم زد و یک خانواده را داغدار کرد.

احمد جعفری افزود: برادرزاده‌ها از عمو شاکی شدند و دادگاه هم به درخواست خانواده مقتول حکم قصاص را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم قصاص پس از تشریفات قانونی در مرحله اجرا بود که اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف زندان گنبدکاووس با واسطه کردن بزرگان و ریش‌سفیدان دو خانواده، چندین جلسه با خانواده مقتول صحبت کردند. تلاش‌ها پس از یکسال نتیجه داد و خانواده مقتول بزرگواری کردند و بدون هیچ شرط و چشم داشتی از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و عموی خانواده را بخشیدند.

به گفته جعفری، امسال با گذشت اولیای دم و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف ۷ محکوم به قصاص فرصت زندگی دوباره یافتند.

کد خبر 536514 برچسب‌ها استان گلستان وزارت دادگستری حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان وزارت دادگستری حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند

سرگرد سیدرضا جعفری مدیر درمانگاه شهید ثمره سپاه زرند گفت: اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی اسـت که امید بـه زندگی را در افراد نیازمند بـه این فرآورده حیات بخش ارتقا می‌بخشد و سبب التیام روند درمانی آنان می‌شود.

وی افزود: شعار هفته سلامت سال ۱۴۰۳ اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری هاست که در این زمینه اقدامات مهمی طی این هفته از سوی درمانگاه شهیدثمره زرند انجام شده است. 

سرگرد جعفری تصریح کرد: سرکشی از خانواده شهیده برهان نژاد از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که ازکادر درمان بیمارستان امام علی (ع) بوده است، در این راستا انجام شد.

وی افزود: اردوی جهادی خدمات پزشکی و پرستاری به صورت رایگان در روستای جرجافک،  برگزاری کوهپیمایی عمومی، برگزاری مسابقات ورزشی، همایش و سخنرانی سبک زندگی سالم و رژیم غذایی مناسب از دیگر کار‌های تیم جهادی درمانگاه شهیدثمره بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان