Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد گفت: امسال سالروز شهادت شهید محسن حججی مقارن با روز عید غدیر هست و کانون فرهنگی، هنری شهدای نظام آباد شهرستان درگزین به همین مناسبت، مسابقه کتابخوانی غدیر را برگزار می کند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا  بسیاری از برنامه های دهه امامت و ولایت کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان همدان در فضای مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: امسال سالروز شهادت شهید محسن حججی مقارن با روز عید غدیر هست و کانون فرهنگی، هنری شهدای نظام آباد شهرستان درگزین به همین مناسبت، از برگزیگان مسابقه پیامکی کتابخوانی غدیر تجلیل به عمل می آید.

 

وی بیان کرد:  توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند  به همت خیران و اعضای کانون های مساجد از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت است.

 

ناهیدی فرد اعلام کرد: اجرای نورافشانی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر، مسابقه ولایت در غدیر، ختم صلوات و هدیه ثواب آن به پیشگاه امیرالمؤمنین(ع) و مسابقه شعر خوانی و قصه‌گویی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در دهه امامت و ولایت  است.

 

وی گفت: اجرای گروه‌های سرود فعال کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان، برگزاری مسابقه دل‌نوشته، آذین‌بندی سردرب مساجد، برگزاری جشن ویژه کودکان با رعایت دستورالعمل بهداشتی در کنار نماز جماعت بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت عید غدیر است.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه ولایت و امامت استان همدان دهه امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر متناسب با ذائقه نسل جوان در کنار پایگاه بسیج مهمترین پایگاه فرهنگی هستند که آموزش‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی را به نسل جوان آموزش می‌دهند.

استاندار همدان با اشاره به در پیش رو بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دستگاه‌های متولی باید امکانات خود را از جمله سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌ها و مراکز مهارت افزایی را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های متنوعی را فرا بگیرند.

قاسمی فرزاد با تبریک پیروزی‌های اخیر نیرو‌های سپاه در مقابله با دشمنان متجاوز تصریح کرد: این پاسخ مشروع نشان داد که ایران با تمام قدرت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی و توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نیز در این دیدار به برگزاری جشنواره کشوری تئاتر شبستان در صورت تامین اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار و حمایت مالی جشنواره تئاتر شبستان بچه‌های مسجد کشوری را در همدان برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام علی عزیزی از استاندار همدان خواست تا با حمایت ایشان، نهاد‌های مرتبط با اوقات فراغت از جمله آموزش و پرورش، امکانات خود را برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مسجد در اختیار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند