Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:44:42 GMT

روزنامه الوطن: رضاییان وارد رقابت آقاى گلى شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۵۱۳

روزنامه الوطن: رضاییان وارد رقابت آقاى گلى شد

روزنامه الوطن قطر پس از گلزنى رامین رضاییان در بازى شب گذشته برابر السیلیه بازیکن ایرانى الشحانیه را یکى از مدعیان آقاى گلى لیگ قطر دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گزارش روزنامه الوطن قطر آمده که مهاجم باشگاه الشحانیه، رامین رضاییان با گلزنى برابر السیلیه وارد رقابت آقاى گلى فصل جارى شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان در جدول گلزنان لیگ قطر 11 گله شد و حالا یاسین براهیمى با 12 گل، بغداد بونجاح 13 گله و اکرم عفیف 14 گله را بالاتر از خودش مى بیند در حالى که اختلاف هرکدام تنها یک گل است و رقابت خاصى را در این جدول شکل مى‌دهد.

لیگ ستارگان قطر| تساوی الشحانیه در شب گلزنی رامین رضاییان/ دیدار العربی و الریان برنده نداشت

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال رامین رضاییان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال رامین رضاییان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مظفری‌زاده: دیاباته روی مصلح خطا کرد و پنالتی استقلال اشتباه بود/ داور به درستی رضاوند را اخراج کرد ۲ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۳ تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس ۴ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۵ جام حذفی بلژیک| آنتورپ در غیاب بیرانوند قهرمان شد ۶ لیگ برتر فوتبال| برتری استقلال ۱۰ نفره مقابل سپاهان در بازی ۶ امتیازی/ وقتی چهره‌های جنجالی هفته نقش اول شدند ۷ سری A‌| یوونتوس با شکست خانگی جام را تحویل گرفت/ نایب قهرمانی اینتر و رسیدن ایموبیله به رکورد ایگواین ۸ تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اصغری‌مقدم: می‌توانیم لیگ برتر فوتسال را مانند سال گذشته و با تماشاگر برگزار کنیم/ اگر کاندلاس خوب بود، چرا اجازه دادیم برود؟ طاهر‌زاده: بازی پرسپولیس - نساجی چنگی به دل نمی‌زد/ تیم یحیی کار سختی برای رسیدن به امتیاز ۷۰ ندارد قائم‌مقامی: برخی در حال ساماندهی سیستم نامرئی برای حمایت از کاندیدایی خاص در شطرنج هستند مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" بررسی طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در دستور کار نمایندگان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال رامین رضاییان فوتبال رامین رضاییان لیگ برتر فوتبال رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و رقابت در صدر و انتهای جدول برای کسب عنوان قهرمان و همچنین بقا بسیار حساس شده به طوری که نمی‌شود تیمی را قطعاً قهرمان دانست و تیمی را هم قطعاً سقوط کننده به دسته پایین‌تر در نظر گرفت.

علی علیزاده کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی را در جدول دارند و به عنوان شانس‌های اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند اما در کنار این دو تیم نباید سپاهان را فراموش کنیم، مطمئنم که این تیم می‌تواند به کورس قهرمانی باز گردد تا در هفته‌های باقی مانده تا پایان لیگ بازی‌های فوق حساسی را شاهد باشیم.

او ادامه داد: با توجه به بازی‌های خوبی که از استقلال در هفته‌های اخیر شاهد بودیم و همچنین بردهای اقتصادی که به دست می‌آورد به نظر در برابر پرسپولیس این تیم دست بالاتر را دارد و سرنوشت قهرمانی را می‌تواند تعیین کند. نباید از کادر فنی خوب این تیم به راحتی بگذریم، جواد نکونام در این فصل توانسته تفکر پیروزی را در بین بازیکنان تیمش جا بیاندازد و همچنین مدیریت خوبی در درون تیم داشته و بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته کمتر درگیر حاشیه‌های فضای مجازی هستند.

علیزاده افزود: پرسپولیس هم تیم خوبی نشان داده و توانست رقابت تنگاتنگی را با استقلال برای رسیدن به صدر جدول ایجاد کند در کل امسال نسبت به فصل‌های گذشته لیگ بهتری را شاهد هستیم و تیم‌ها کار برای رسیدن به اهداف خود کار بسیار سختی را در پیش دارند.

کارشناس فوتبال در رابطه با رقابت ۳ تیم نساجی، صنعت نفت و استقلال خوزستان در انتهای جدول برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر گفت: مدیران باشگاه نساجی باید در این فصل به طور کامل اتفاقاتی که در تیم خود رخ داده را تحلیل کنند، تیمی که توانست قهرمان جام حذفی شود و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند چرا باید چنین شرایطی برایش رخ دهد که برای بقا در لیگ برتر بجنگد؟ الهامی مربی با کیفیتی است و با شناختی که از او دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: نفت آبادان هم با آمدن فراز کمالوند بهتر از گذشته نشان داده و این تیم توانست در اولین بازی خود برابر سپاهان نتیجه‌ای دور از انتظار را کسب کند اما با این حال شرایط این تیم هم برای بقا بسیار سخت و حساس است. استقلال خوزستان در نیم فصل دوم بسیار متفاوت‌تر از نیم فصل اول بوده و با توجه به بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند نحوه بازی این تیم عوض شده و نسبت به دو تیم دیگر شرایط بهتری دارد اما در مجموع همانطور که گفتم امسال لیگ بسیار سختی برای تیم‌های شرکت کننده بود و رقابت‌های تنگاتنگی را شاهد بودیم.

علیزاده که سابقه حضور در تیم مس رفسنجان را هم در کارنامه خود دارد در رابطه با شرایط این تیم در نیم فصل دوم با توجه به اضافه شدن محرم نویدکیا تصریح کرد: باشگاه مس از لحاظ سخت افزاری با کمبود رو به رو نیست و نویدکیا نیز به این موضوع اشاره داشته است، نبود هوادار دو آتیشه در مس باعث شده تا نویدکیا و کادرش با آرامش بیشتری بازی‌ها را دنبال کنند و تفکرات خود را جلو ببرند و امیدوارم این تیم در دیدارهای باقی مانده نیز نتایج مناسبی را کسب کند.

کد خبر 6079758

دیگر خبرها

  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت