Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا به ۶ نفر کاهش یافت و نام علیرضا بیرانوند هم در بین گزینه‌ها دیده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه الرایه قطر امروز خبر داد تعداد نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ آسیا به ۶ نفر کاهش یافته است که در این بین نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای الرایه در این لیست نام اکرم عفیف از قطر، سالم الدوساری از عربستان، احمد الظفیری از کویت، علیرضا بیرانوند از ایران، تومواکی ماکینو از ژاپن و کیم بو کوینج از کره جنوبی قرار دارد. قرار است تعداد بازیکنان روز ۲۵ نوامبر (۵ آذر) به سه نفر کاهش پیدا کند و در نهایت نام بهترین بازیکن قاره آسیا در تاریخ ۵ دسامبر (۱۵ آذر) مشخص می‌شود.

اگر حضور علیرضا بیرانوند در جمع نامزدهای نهایی این دوره از رقابت‌های تعیین مرد سال فوتبال آسیا قطعی شود، او به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که از ایران در 3 دوره متوالی انتخاب بهترین بازیکن آسیایی به‌عنوان دروازه‌بان حضور داشته و از این حیث یک رکورد را برای خود ثبت خواهد کرد.

سال گذشته اکرم عفیف این عنوان را از آن خود کرد و علیرضا بیرانوند در جمع سه گزینه نهایی قرار داشت که به جایزه نرسید.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همرش در کنسرت
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...