Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:44:08 GMT

ایمن سازی محورهای مواصلاتی بخش فین با ورود دستگاه قضایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۵۵۵

ایمن سازی محورهای مواصلاتی بخش فین با ورود دستگاه قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از ایمن سازی محورهای مواصلاتی بخش فین با ورود دستگاه قضایی استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مطالبات مردمی در جهت ارتقای موازین فنی و ایمنی در محورهای مواصلاتی بخش فین و در راستای احقاق حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرایم ناشی از تصادفات جاده‌ای، دستگاه قضایی استان با محوریت دادگستری بخش فین این موضوع را با جدیت پیگیری نمود که در نهایت به رفع نواقص موجود منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان، با اشاره به کافی نبودن علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیرها و همچنین وجود نواقص راه، یادآور شد: متأسفانه نواقص موجود از عوامل مؤثر در وقوع تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی بخش فین محسوب می‌شد که بر این اساس با ورود دستگاه قضایی به موضوع از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خواسته شد برابر آیین نامه به تکلیف قانونی خود در خصوص ترمیم جاده‌ها، خط کشی راه‌ها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در حوزه استحفاظی بخش فین در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان در موارد متعدد، ضمن اخذ نظرات کارشناسی در خصوص لزوم ترمیم محورهای مواصلاتی استان، پیگیری و مکاتبات مربوطه را با ادارات متولی انجام داده و با تعیین مهلت، تذکرات لازم را ارائه نموده است که منجر به رفع نقاط حادثه خیز در استان هرمزگان شده است.

کد خبر 4988749

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان فرمانداری بندرعباس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا ازدواج ماه محرم بیرجند کرمانشاه استان هرمزگان دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز

معصومه جودکی افزود: از سال ۲۰۰۱ تاکنون ، پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

وی  گفت: اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی است، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز نیز در دو مرحله ۲ تا ۴ اردیبهشت و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه انجام می‌شود.   معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: برنامه ایمن سازی تکمیلی برای کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در محل تجمع عمده مهاجرین مستقر هستند انجام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند