Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:32:48 GMT

نادر طالب‌زاده هم به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۰۵۶۴

نادر طالب‌زاده هم به کرونا مبتلا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی صبح امروز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه و در پی اعلام ابتلای نادر طالب‌زاده مستندساز، برنامه‌ساز تلویزیونی و دبیر جشنواره فیلم «عمار»، در توییتی در حساب شخصی خود برای او آرزوی سلامتی کرد.

در متن حسین انتظامی آمده است: «نادر طالب‌زاده عزیز هم به کرونا مبتلا شده؛ شخصیتی متین و خلیق و فروتن که جنبه‌های فرامتنی سینما را خوب می‌شناسد و در تربیت کادر و گفتگوی فرهنگی بویژه حوزه بین‌الملل، خدماتی پرشمار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایش آرزوی تندرستی داریم و حمد شفا می‌خوانیم.»

نادر طالب‌زاده کارگردان سینما، مستندساز و برنامه‌ساز و مجری تلویزیون این روزها برنامه «عصر» را روی آنتن شبکه افق سیما دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی نادر طالب زاده ویروس کرونا ابتلا به کرونا طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شبح کژدم» در خانه سینما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه سینما، نخستین برنامه‌ دوره‌ جدید سینماتک خانه سینما چهارشنبه پنجم اردیبهشت با نمایش و نقد فیلم «شبح کژدم» ساخته کیانوش عیاری، برگزار می‌شود.

«شبح کژدم» نخستین‌بار در بخش مسابقه سینمای ایران پنجمین دوره‌ جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم جهانگیر الماسی، ناصر آقایی، حسن رضایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، محمد جعفری و مازیار فکری‌ارشاد به نقد اثر می‌پردازند.

حضور در برنامه‌های سینماتک خانه سینما برای اعضای صنوف زیرمجموعه خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6085288

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • «شبح کژدم» در خانه سینما