Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله حسین بر گفت: ورزشکاران و افراد شناخته شده در جامعه می توانند مانند سپاه در اجرای رزمایش کمک مومنانه و یاری رساندن به اقشار آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا پرچم دار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله حسین بر ورزشکار نامی و قهرمان دفاع شخصی جهان در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، کمک های بسیار مطلوبی به مستمندان، افراد فاقد شغل و یا افرادی که کسب و کارهای آنها دچار مشکل شده بود انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بسیج و سپاه جزء اولین ارگان هایی بودند که به این رزمایش را به مرحله اجرا در آورد که نشان می دهند که تا چه اندازه به فکر مردم هستند  که جای قدردانی و تشکر دارد.

این ورزشکار سراوانی خاطر نشان کرد: در این برهه از زمان نه تنها ورزشکاران بلکه افرادی که دارای تمکن مالی هستند باید به یاری و کمک به هم نوعان خود بشتابند و این یک وظیفه انسانی است.

حسین بر با اشاره به اینکه ورزشکاران و افراد شناخته شده در کنار سپاه می توانند پرچمدار کمک به همنوعان و افراد آسیب دیده از کرونا ویروس باشند، تصریح کرد: جامعه ورزشی نیز آمادگی کامل جهت به همنوعان خود دارد همچنان که در زمان شیوع ویروس کرونا کمک های خوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه کمک  و خدمت به هم نوعان برای ورزشکاران افتخار است، گفت:  وظیفه انسانی همه اقشار جامعه است که به افراد آسیب دیده ناشی از کرونا کمک و خدمت رسانی کنند.

این ورزشکار نامی سراوانی اذعان کرد: ضرورت امروز جامعه بر تداوم اجرای رزمایش کمک مومنانه است که انتظار می رود کمک های بیشتری به مردم آسیب دیده انجام شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور