Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  به گزارش ایراسین، میزان فروش ماهانۀ شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان طی سه‌ماهۀ نخست امسال رقم ۱۲۶,۶۸۵,۲۸۴ میلیون ریال بوده و در تیرماه نیز این رقم به میزان ۴۸,۸۴۴,۲۰۴ میلیون ریال ثبت شده است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در تیرماه امسال، محصولات گرم به مبلغ ۲۵,۰۶۵,۵۴۸ میلیون ریال و فروش صادراتی فولاد مبارکه اصفهان در تیرماه امسال صفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اطلاعات موجود منتشرشده، میزان فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سه‌ماهۀ نخست امسال ۱۲۶,۶۸۵,۲۸۴ میلیون ریال بوده که حاصل فروش ۲۰۲۲ هزار تن محصول بوده است.

بر اساس این گزارش، محصولات گرم تولیدشدۀ فولاد مبارکۀ اصفهان از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای خردادماه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تن و محصولات سرد تولیدشده ۳۶۳ هزار تن، محصولات پوشش‌دار
۷۱ هزار تن و سایر محصولات نیز ۳۷۹ هزار تن بوده است که بیشترین رقم حاصل از فروش این محصولات متعلق به محصولات گرم این شرکت بزرگ فولادی است.

اما در دورۀ یک‌ماهۀ منتهی به ۳۱ تیرماه، میزان تولید محصولات گرم ۳۹۲ هزار تن، محصولات سرد ۱۳۴ هزار تن و محصولات پوشش‌دار ۲۸ هزار تن و سایر محصولات نیز ۱۲۵ هزار تن بوده و بیشترین فروش نیز متعلق به محصولات گرم این کارخانه بزرگ فولادی بوده است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۹۹ درمجموع مبلغ ۱۷۵,۵۲۹,۴۸۸ میلیون ریال فروش داشته و این رقم در مدت مشابه سال گذشته نیز همین عدد یعنی ۱۷۵,۵۲۹,۴۸۸ میلیون ریال ثبت شده است.
به نظر می‌رسد با وجود سخت شدن شرایط برای تولید فولادسازان در کشور که مهم‌ترین دلیل آن تحریم‌های بین‌المللی است، شرکت‌هایی همچون فولاد مبارکه اصفهان توانسته‌اند با قدرت هرچه بیشتر به تولید و درآمدزایی برای کشور بپردازند. این موضوع را می‌توان از عدم کاهش درآمد شرکت فولاد مبارکه در چهارماهۀ نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته دریافت.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان فولاد مبارکه اصفهان میلیون ریال محصولات گرم شرکت فولاد هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، قیمت جک j۴، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T۸ یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X۳ نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

شرایط فروش جک J۴

انتهای پیام/

کد خبر: 1227457 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند